Gnoza - odnajdywanie Boga w sobie

1. Data: 2017-01-06 10:33:56

Temat: Gnoza - odnajdywanie Boga w sobie
Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

"Gnoza - odnajdywanie Boga w sobie - zagrożeniem dla kościoła masowego.
Fatalny koniec gnostyków "

https://www.youtube.com/watch?v=dt2D-pRXLno

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

2. Data: 2017-01-06 16:33:48

Temat: Re: Gnoza - odnajdywanie Boga w sobie
Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar pisze:

> "Gnoza - odnajdywanie Boga w sobie - zagrożeniem dla kościoła
> masowego. Fatalny koniec gnostyków "
>
> https://www.youtube.com/watch?v=dt2D-pRXLno

Gnoza, Wiedza o samym sobie, to cel Boga-Stwórcy, a Człowiek, Jego
Dziecko jest mu pomocnikiem na tej Drodze. Aktem zjednoczenia, zarazem
poznania Boga i Człowieka, Rodziców z Dzieckiem, jest akt inicjacji
seksualnej Dziecka. To misterium na które zgodę wyrażają Rodzice i które
poprzedzone jest przygotowaniem do życia w rodzinie czyli rodzinną
edukacją seksualną.

3. Data: 2017-01-06 17:08:46

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.01.2017 o 16:33, LeoTar pisze:
> Gnoza...
> ... czyli rodzinną edukacją seksualną.

wszystko Ci się kojarzy z jednym

4. Data: 2017-01-06 17:19:36

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> wszystko Ci się kojarzy z jednym

To może zaproponujesz swoje autorskie rozwiązanie skoro moje Ci się nie
podoba? Krytykujesz tak jak Kviatuszek ale z tej waszej krytyki nic nie
wynika. A czas ucieka i jakieś decyzje podjęte być muszą bo patologie
się nasilają i spełnienie końcowego efektu doświadczenia Calhoun'a, tym
razem na gatunku ludzkim, coraz bliższe.

5. Data: 2017-01-06 17:23:51

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.01.2017 o 17:19, LeoTar pisze:
> [...]
> się nasilają i spełnienie końcowego efektu doświadczenia Calhoun'a, tym
> razem na gatunku ludzkim, coraz bliższe.

Może to co podawałeś:
"[...] W homilii bp Bronakowski wskazał, że Święta Rodzina jest wzorem
dla każdej ludzkiej rodziny. - Tylko w rodzinie, w której panuje duch
miłości i poświęcenia mogą urodzić się i wychować pokolenia ludzi
uczciwych, pracowitych, odpowiedzialnych, wierzących, kochających Boga i
swoją ojczyznę - mówił. [...]"

Read more:
http://www.pch24.pl/bp-bronakowski--kosciol-nie-moze
-milczec-wobec-prob-wprowadzania-ideologii-niszczace
j-rodzine,48612,i.html

6. Data: 2017-01-06 18:13:56

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> [...]
>
> Read more:
> http://www.pch24.pl/bp-bronakowski--kosciol-nie-moze
-milczec-wobec-prob-wprowadzania-ideologii-niszczace

Przecież dotychczasowa historia rodziny to marzenia o spełnionej
miłości, empatii, zdolności do poświęceń, uczciwości, pracowitości,
odpowiedzialności. I co z tych marzeń mamy? Same negatywy marzeń.
Ponadto wszystkie te cechy muszą zostać w jakiś sposób wdrukowane w
młodego, uczącego się człowieka. I to nie przez opowiadanie o tym jak
być powinno lecz przez działanie, doświadczanie tychże pozytywów z
autorytetami, którymi w życiu dziecka są rodzice. Jakże jednak dziecko
ma zdobyć dobre wzorce skoro autorytety, na których się wzoruje kłamią,
oszukują i manipulują dla zdobycia władzy? I skąd oni sami, rodzice
przejęli takie wzorce?

Święta Rodzina to marzenie Dziecka. To rodzina, w której będzie mogło
zdobyć wszystkie dobre wzorce relacji międzyludzkich. Ale WSZYSTKIE !
dosłownie; bez żadnych zakazów ograniczających dostęp do Wiedzy o
ludzkim życiu. Jakikolwiek zakaz powoduje ograniczenie dostęp do tej
Wiedzy i rodzi niepewność istnienia i wywołuje problemy egzystencjalne -
przede wszystkim brak wiary we własne siły i kompleks niższości w
stosunku do autorytetu.

7. Data: 2017-01-06 19:15:34

Od: "chwilozof" <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

"LeoTar" <l...@l...net> wrote in message
LeoTar pisze:

> [...]

seksualnej Dziecka. To misterium na które zgodę wyrażają Rodzice i które
poprzedzone jest przygotowaniem do życia w rodzinie czyli rodzinną

Mnie sie wydaje ze ta cala rodzina i bycie dzieckiem to jeden wielki deminiczny kit.
Seksualizm sam w sobie to debilizm powstaly ze zdeformowania relacji duchowych miedzy
bliskimi i zmapowania ich do cielesnych aktow podleglym wylacznie bodzcom czesci
ciala.
Inicjacja seksualna powinna zmieniac kazdego tak aby nie popadl w sidla bodzcow
materialnych
co prowadzi do kompletnej ignorancji swiata duchowego. Dzisiaj zyjemy wylacznie w
cywilizacji seksualnej.
To wlasciwie koniec ducha i jakiejkolwiek wiedzy na wyzszym poziomie.... To pieklo...

8. Data: 2017-01-06 19:15:53

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 6 stycznia 2017 10:34:06 UTC+1 użytkownik LeoTar napisał:
> "Gnoza - odnajdywanie Boga w sobie - zagrożeniem dla kościoła masowego.
> Fatalny koniec gnostyków "
>
> https://www.youtube.com/watch?v=dt2D-pRXLno

Gnoza wyradza się w fanatyzm. Gnostyka nie przekonasz, że białe jest białe,
a czarne jest czarne, bo gnostyk i tak wie swoje. Gnoza to jest matecznik
radykalnego chrześcijaństwa takiego, które pielęgnuje w sobie manichejski
dualizm walki dobra ze złem. Gnostycyzmem współczesnej Polski jest religia
smoleńska.

9. Data: 2017-01-06 19:22:56

Od: "chwilozof" <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]

dualizm walki dobra ze złem. Gnostycyzmem współczesnej Polski jest religia

Myslisz gnostycyzm z glupota.
Gnoza zaklada ze ten co stworzyl ten swiat jest zly i nas gnebi a wszystko to
imitacja czegos wyzszego i perfekcyjnego.

10. Data: 2017-01-06 19:42:24

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> Gnoza wyradza się w fanatyzm.

Tylko wtedy, gdy Wiedza jest niekompletna i nie istnieje zdolność
odróżnienia Dobra od Zła. Ale fakt ten dotyczy WSZYSTKICH systemów
duchowych łącznie z uwielbianym przez Ciebie buddyzmem.

> Gnostyka nie przekonasz, że białe jest białe, a czarne jest czarne,
> bo gnostyk i tak wie swoje.

A co wie?

> Gnoza to jest matecznik radykalnego chrześcijaństwa takiego, które
> pielęgnuje w sobie manichejski dualizm walki dobra ze złem.

Czy uważasz, że Zło jest zajwiskiem pożytecznym i nie należy próbować je
wyeliminować z arsenału ludzkich zachowań? Nawet zwierzęta nie są w
stanie uczynić tyle zła ile czynią ludzie. Wygląda na to, że im wyżej
stoimy w rozwoju intelektualnym tym perfidniejse narzędzia szerzenia zła
wymyslamy. Czy uważasz to za normalne i pożądane?

Coś więc jest nie w porządku z naszą psychiką skoro działamy na rzecz
samozniszczenia. Czy nie wydaje Ci się uzasadnionym podjęcie próby
zmiany tego stanu rzeczy?

> Gnostycyzmem współczesnej Polski jest religia smoleńska.

Nie widzę związku. Możesz rozwinąć...?

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/