Gojenie sie rany

1. Data: 2007-02-09 08:34:45

Temat: Gojenie sie rany
Od: Krzysztof Rudnik <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

W poniedzialek mialem robiona mediastinoskopie. Mam kilku cm szew na szyi.
Opatrunek mialem 1 dzien, potem, na wyjscie ze szpitala pielegniarka
przykleila mi plastem kawalek gazy, ale zaznaczyla ze to jest niepotrzebne
na dluzsza mete. To samo powiedzial lekarz. Wiec po powrocie do domu
potrzymalem to jeszcze pare godzin i zdjalem.
Troche nie podoba mi sie ze pod tym szwem zrobila sie taka twarda gula,
jakies 2 cm szerokosci i dlugosci zblizonej do samego szwu. Zaraz po
wyjsciu byla chyba znacznie wezsza.
Nie boli specjalnie, temperature mam normalna.
Czy to jest typowy objaw?

--
Krzysiek Rudnik