Gołąbki chińskie

1. Data: 2006-06-14 08:27:53

Temat: Gołąbki chińskie
Od: "Szumana" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mogę prosić o przepis na gołąbki chińskie.Córci się zachciało,a nie
robiłam nigdy. Pozdrawiam.

2. Data: 2006-06-14 12:18:57

Temat: Re: Gołąbki chińskie
Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Szumana* napisał(a),a było to tak:

> Czy mogę prosić o przepis na gołąbki chińskie.Córci się zachciało,a nie
> robiłam nigdy. Pozdrawiam.

Składniki:
Kapusta,
mięso mielone,
kasza manna,
przyprawy,
jedno jajko,
cebula.

Kapustę przetrzeć na tarce na najmniejszych oczkach, wymieszać z mięsem
mielonym, jajkiem, kaszą manną, przyprawami i drobno posiekaną cebulką.

Całość ugnieść rękoma, po czym zrobić klopsiki i obtoczyć w mące! Podsmażyć
na rozgrzanej oliwie bądź oleju. Tak podsmażone klopsiki dać do dużego
garnka bądź brytfanki i zalać sosem pomidorowym.

Całość dusić ok. 30 minut na małym ogniu. Podawać z ryżem!
--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)
http://42.pl/u/hnl zdjęcia nowsze i nie tylko

3. Data: 2006-06-14 12:22:08

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Szumana* napisał(a),a było to tak:

> Czy mogę prosić o przepis na gołąbki chińskie.Córci się zachciało,a nie
> robiłam nigdy. Pozdrawiam.

Za szybko puściłam.

Nie wiem czy jadłaś już, ale polecam sajgonki ( mojemu szkrabowi bardzo
smakują)
http://42.pl/u/jjU
--
Aga

4. Data: 2006-06-14 15:37:57

Od: "abacus" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

chomik napisał(a):

> [...]
> garnka bądź brytfanki i zalać sosem pomidorowym.
>
> Całość dusić ok. 30 minut na małym ogniu. Podawać z ryżem!
A ta manna to wczesniej ugotowana?
Adam

5. Data: 2006-06-14 15:44:48

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "abacus" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
s.com...

A ta manna to wczesniej ugotowana?
Adam

Zapewne nie...ona poprostu robi za spoiwo..:))

Marek

6. Data: 2006-06-14 16:21:34

Od: "Miszka52" <m...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chomik" <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> garnka bądź brytfanki i zalać sosem pomidorowym.
>
> Całość dusić ok. 30 minut na małym ogniu. Podawać z ryżem!

Ojeeej, ja takie coś robiłam, tylko obtaczałam w bułce tartej i smażyłam jak
kotlety. Też było dobre. A manna faktycznie surowa. A proporcje takie:
1/2 kg mięsa mielonego (wieprzowe)
1/2 główki średniej kapusty (tyle, że na większych oczkach tartej)
szklanka kaszy manny
2 jaja
sól, pieprz
garstka natki z pietruszki (posiekanej)