Golenie pach!!

1. Data: 2003-05-21 10:05:27

Temat: Re: Golenie pach!!
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak czytam o tym Fenistilu - co to ma w środku? Niestety, lato
> dla mnie to kiepski okres, bo po spoceniu uczulenia pojawiają się jedno
> za drugim (a usiłuję smarować kortyzonami jak najmniej).

Niesterydowy lek przeciwuczuleniowy

1. Data: 2003-05-21 10:19:25

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 21 May 2003 12:05:27 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <m...@o...pl> i powiedziała:

[Fenistil]
> Niesterydowy lek przeciwuczuleniowy

Dzięki - przejdę się do apteki (?) obmacać.

Zuzanka

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

1. Data: 2003-05-21 10:43:34

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak wrote:

> Tak czytam o tym Fenistilu - co to ma w środku?

Jutro podam dokładnie :-)

> Niestety, lato
> dla mnie to kiepski okres, bo po spoceniu uczulenia pojawiają się jedno
> za drugim (a usiłuję smarować kortyzonami jak najmniej).

Zgadza się, kortyzony tylko w ostateczności. Jako działanie uboczne one
naprawdę uzależniają i wcale nie wiem, czy nie trudniej było mi rozstać się
z opticorem do oczu niż z paleniem :-(

Krycha

1. Data: 2003-05-21 12:03:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 May 2003 10:22:15 +0200, Krystyna Chiger
<k...@p...pl> wrote:

>Lia wrote:
>(...)

>U alergików mo?e sw?dzie? od razu, po prostu podra?niona
>skóra.

>Te? u?ywam Gilette, ale czasem jednak sw?dzi. Wtedy po prostu
>smaruj? Fenistilem, jak ka?de inne sw?dz?ce miejsce - i po k?opocie.
>Acha, sw?dzenie mo?e by? jeszcze spowodowane u?yciem dezodorantu
>bezpo?rednio po goleniu, na podra?nion? skór?.
>
>Krycha

ja sie za to kiedys dawno pieknie zalatwilam - trzeba bylo ISC. w
spodnicy. malo czasu, chlasnelam sie maszynka po nogach.
pieknie. malo czasu...malo czasu, nasadzilam na tylek spodnice ,
polecielismy....spadl deszcz. zmoczyl mi nogi i chodzilam jak
pogryziona przez pokrzywe. i czulam sie takze samo. czyli - golic
na mokro (bo inaczej sie goli i wartswe wierzchnia skory), potem
posmarowac sie czyms milym i chlodzacym - z aloesem pewnie
najlepiej. ja ja gole pachy to je potem delikatnie talkuje. nie
na grubo i nie na caly czas juz.

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-05-21 16:53:55

Od: "Mirka Narowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gocha" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dzieczyny pomóżcie!!
> Dzień po ogoleniu pach strasznie mnie swędzą te odrastające włoski.
> Powiedzcie czym je golić, żeby były słabsze, bo krem za bardzo nie pomaga.
> Z góry dzięki.
> Pozdrawiam Gocha
>
> Mozna sie przyzwyczaic do depilowania pach depilatorem mechanicznym.Po
pewnym czasie wloski wyrastaja slabsze i juz tak nie dokuczaja.I nie wolno
zapominac o kremowaniu pach zaraz po depilacji.

1. Data: 2003-05-22 13:25:09

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lara wrote:

> A póki co, zanim zdecydujesz się na cokolwiek rób sobie masaż
> swędzących/obolałych okolic (dodam, że np: jakąś miękką szczotką). Pomaga on
> odrastającym włoskom przebić się przez skórę.

I przeciwdziala wrastaniu ich w skóre i zapaleniu mieszków wlosowych.
pzdr
agi

1. Data: 2003-08-05 11:56:44

Od: "geda" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

aga <n...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Spróbuj wosku na ciepło, najlepszy jest Veet z olejakmi do podgrzewania.
> Pierwszy raz boli ale masz spokój na kilkanaście dni, poza tym włoski, po
> któryms tam razie, odrastają słabsze, jaśniejsze i jest ich mniej. Potem
też
> mniej boli ich wyrywania.

tez próbowałam z tym woskiem, ale nic nie wyrwał, jakoś źle go chyba użyłam.
ogrzewałam najpierw to pudełko w gorącej wodzie, potem na nogi, ale tylko
został jakby klej na skórze i nic poza ty. nic nie pomogło. co źle zrobiłam?

pozdrawiam serdecznie!

Pokrzywa
Zalotka Sephory
herbaty
Włosy / preparat na porost i wzmocnienie włosów
akryl czy żel?