Gorączka i nic więcej!!!

1. Data: 2004-09-26 20:25:12

Temat: Gorączka i nic więcej!!!
Od: "net_shark" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wiatm.
Od kilku dni mój tata (47 lat) ma gorączkę około 39 stopni. Leki typu
pyralgina i paracetamol pomagają, ale bardzo krótko. Lekarz przypisał
antybiotyk i nadal kazał brać pyralginę na zbicie gorączki, ale nic nie
znalazł. Nie ma żadnych objawów, typu kaszel, katar (na początku myślałem że
to grypa) jakiekolwiek bóle - nic! Jest tylko troche osłabiony tą
kilkudniową terapią pyralginą. Mija 2 doba brania antybiotyku i nie ma
żadnej poprawy. Co to może być? Zatrucie? Mama twierdzi że takie są objawy
nowotworu: gorączka i żadnych dolegliwości bólowych, czy to prawda? Za dwa
dni ojciec znowu idzie do lekarza, ale zwracam się z prośbą o jakieś
wskazówki - gdzie szukać przyczyny?
Dodam tylko że tata pracuje fizycznie, pali papierosy od małego (!), ale
nigdy nie leżał w szpitalu! żadnych poważnych chorób nie przechodził w
ostatnim roku, żadnych problemów z sercem.

Pozdrawiam
net_shark

2. Data: 2004-09-26 20:32:47

Temat: Re: Gorączka i nic więcej!!!
Od: "Piotr" <e...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, to prawda, że gorączka może być objawem nowotworu. Szczególnie w
przypadku takiego wywiadu należy to bezwzględnie sprawdzić.

Pozdrawiam
Piotr

Leki bez recepty
nieświży odech