Goraczka po szczepionce MMR i wiatrowka

1. Data: 2005-05-19 13:08:40

Temat: Goraczka po szczepionce MMR i wiatrowka
Od: "1qa2ws" <1...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jak dlugo po zaszczepieniu dziecka MMR i przeciwko wiatrowce moze wystepowac
podwyzszona temperatura? Nasza coreczka zostala zaszczepiona w poprzedni
poniedzialek (16 maja). Fakt, ze miala wowczas katar. Od srody brala
antybiotyk na gorne drogi oddechowe - do tego poniedzialku. Ciagle ma
podwyzszona temperature: zazwyczaj ok 37.2C, ale czasem dochodzi nawet do
38.2C. Czy to juz jest jakas patologia, czy to wszystko jest jeszcze
normalne? Nie mieszkamy w Polsce i jak idziemy do lekarza, to krzywo na nas
patrza, a my sie juz po prostu martwimy...

Karolina

2. Data: 2005-05-19 14:31:44

Temat: Re: Goraczka po szczepionce MMR i wiatrowka
Od: twórcaopowiadania <twórcaopowiadaniak@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> normalne? Nie mieszkamy w Polsce i jak idziemy do lekarza, to krzywo na nas
> patrza, a my sie juz po prostu martwimy...

pogoda, droga pani, pogoda
przy takiej pogodzie trzeba nosić płaszczyk nie watrówkę

3. Data: 2005-05-19 15:01:53

Od: "1qa2ws" <1...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"twórcaopowiadania" <twórcaopowiadaniak@go2.pl> wrote in message

> pogoda, droga pani, pogoda
> przy takiej pogodzie trzeba nosić płaszczyk nie watrówkę
1) Chodzilo o ospe wietrzna
2) Nie wiem czy przy temp 30C w cieniu nalezy nosic plaszczyk... Nawet
wiatrowka to chyba za duzo

Karolina

P.S. Nie oczekiwalam takiej odpowiedzi...

4. Data: 2005-05-19 20:10:06

Od: " Daria" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1qa2ws <1...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> wiatrowka to chyba za duzo
>
> Karolina
>
> P.S. Nie oczekiwalam takiej odpowiedzi...

Zle trafilas na tym forum lekarze albo nie odpowiadaja wcale na pytania albo
odpowiadaja glupio, ironicznie. Szczegolnie jesli mieszkasz za granica. Ja
mysle, ze jesli temperatura podwyzszona u dziecka sie utrzymuje to idz do
lekarza na miejscu. Nie ma sensu czekac na rozwoj wypadkow.

5. Data: 2005-05-19 22:33:53

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zle trafilas na tym forum lekarze albo nie odpowiadaja wcale na pytania
> albo
> odpowiadaja glupio, ironicznie. Szczegolnie jesli mieszkasz za granica.

I są jeszcze pewni obywatele innych państw którzy nie wiedzieć czemu katują
się czytaniem tej okropnej grupy. "Nikt tu nikogo pod pistoletem nie
zatrzymuje..."

Miło cię widzieć Dario, może jakiś radosną majową dyskusję czas zacząć?

Karolino, przymknij oko na to co pisze Daria. Ta grupa potrafi być pomocna.
Prześledż sama grupowe dyskusje z Darią. Sama oceń skąd się wzięła jej swego
rodzaju nienawiść do nas.

Pozdrawiam

Seco

6. Data: 2005-05-20 16:41:15

Od: "Kasia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miło cię widzieć Dario, może jakiś radosną majową >dyskusję czas zacząć?

Łojezu juz myslalam ze ta najmadrzejsza hamerykanka zczezla gdzies na fift
awenju ;)

no to sie zacznie:)

(a dla reszty sorki za smiecenie ale nie moglam sie powstrzymac... )

Kasia

badanie urodynamiczne
Niski wzrost
długość noszenia soczewek