Górne powieki

1. Data: 2005-01-30 14:24:18

Temat: Re: Górne powieki
Od: "Lukrecja" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EMA" napisał w wiadomości ...
> Witam
>
> Drogie panie mam problem z górnymi powiekami.
> Gdy uzywam cieni na górnych powikach bardzo wysusza mi się skóra - jest
> czerwona i pali (sprawia wrażenie wyjajowienia naskórka).
> Próbowałam róznych cieni i nic problem sie powtarza.
> Próbowałam także smarować kremikami ale troche mnie tam skóra pali.
> Wiem ze nie powinno sie stosować kremów pod powieki na powieki (tak
> ostatnio
> przynajmniej mi powiedziała kobieta w sephorze).
> Moze macie jakies rady.

Ja polecam Ci Tender Care krem w małym jajowatym słoiczku Oriflame. Ten krem
działa łagodząco na skórę, zawiera wyciąg z plastra miodu, koi i nawilża.
Osobiście go używam na wszelkie podrażnienia i praktycznie po pierwszym
użyciu większość objawów znika. Naprawdę polecam. Kosztuje 22 zł, jest
bardzo wydajny.

Lukrecja

1. Data: 2005-02-01 23:34:22

Od: Mo <l...@g...nie-smiec> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś (EMA, a któżby!) wyklepał:

> Witam
>
> Drogie panie mam problem z górnymi powiekami.
> Gdy uzywam cieni na górnych powikach bardzo wysusza mi się skóra - jest
> czerwona i pali (sprawia wrażenie wyjajowienia naskórka).

O, też tak mam (najpierw czerwona i pali, a potem się łuszczy)! Ale u
mnie to od Differinu, którego na powieki nie kładę. Jesteś pewna, że to
cienie Cię uczulają?

> [...]
> Wiem ze nie powinno sie stosować kremów pod powieki na powieki (tak ostatnio
> przynajmniej mi powiedziała kobieta w sephorze).

Ojej, a dlaczego? Znaczy jak jest "krem pod oczy", to nie powinnam nim
sobie górnych powiek smarować? Czy ktoś to może potwierdzić??

Pozdrawiam
M.
--
Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

1. Data: 2005-02-01 23:39:08

Od: " Patrycja" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym proponowała bukkake na powieki

1. Data: 2005-02-02 00:01:21

Od: Sana/Anna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EMA napisał:
> Witam
>
> Drogie panie mam problem z górnymi powiekami.
> (...)
> Moze macie jakies rady.
Skoro łopatologiczne sposoby nie działają, to może jednak warto
dermatologa odwiedzić?

--
gg#371734
Dwa półgłówki nie tworzą całej głowy (T. Kotarbiński)

1. Data: 2005-02-02 08:14:22

Od: "EMA" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dermatolog juz był i nic a kosmetyczka odpowiedziała krótko "nie używac
cieni".
Próbowałam rózne kremy -próbki z górnej półki.

1. Data: 2005-02-02 11:36:41

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Patrycja" <p...@g...pl> napisał(a):
> Ja bym proponowała bukkake na powieki

a moze lepiej na mozg?

-- kk

1. Data: 2005-02-02 11:54:41

Od: "EMA" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
pl...

> a moze lepiej na mozg?
>
> -- kk

Popieram

1. Data: 2005-02-02 16:24:00

Od: "EMA" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki - wyprobuję.

1. Data: 2005-02-02 16:42:06

Od: "dekatoni" <a...@w...to@mesa.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

EMA wrote:
[...]
> Popieram

To trzebaby było zgwałcić przez uszy ;) po gombrowiczowsku..

a.

[allegro]uzytkownik read_in_english
sklep cynamonowo
Podklad Max Factor Colour Adapt