Goscinnie z pytaniem

1. Data: 2003-05-26 20:26:04

Temat: Goscinnie z pytaniem
Od: "e-Shrek" <e...@K...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
szczerze przyznam ze nie zagladalem tu nigdy, raczej na innych grupach sie
pojawiam w miare wolnego czasu. Ale wpadlo mi do glowy przygotowanie malego
spotkanka towarzyskiego (do 5 osob) i zrobienie czegos na nutke
meksykanska. Niestety doswiadczenia w tej materii u mnie brak :-( i lepsza
polowka tez raczej inne rejony kulinarne opanowala :-)

Stad pytanie. Poszperalem kapke w archiwach, ale bylbym wdziczeny jakby
ktos mi podpowiedzial co wartoby zrobic (na zimno, na cieplo, na slodko)
na taka okazje. Jakies salatki z kurczakiem ze dwie znalazlem juz. Tequila
mit cytrynka und sol tez obecna, ale te pozostale dania. Z gory dzieki!

e-Shrek

1. Data: 2003-05-27 21:55:01

Temat: Re: Goscinnie z pytaniem
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zobacz w archiwum odpowiedzi pt: "i znowu ten Meksyk" bo ja jakis tydzien
temu mialam dokladnie ten sam problem :)

Pozdrawiam - Izis_
..

sos do pieczonych ziemniakow????
gorąco...