Gotowanie na parze w mikrofali

1. Data: 2011-03-10 10:35:49

Temat: Gotowanie na parze w mikrofali
Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio testowo wykorzystałem swoją mikrofalówkę do przyrządzenia tzw.
"parowców" i wyszło wcale nieźle, na pewno szybciej/łatwiej niż klasycznie.

Nie mam żadnych naczyń specjalnych do gotowania na parze, temat dopiero
rozgryzam z Googlem, ale chciałbym coś więcej popróbować bo mikrofala
bardzo skraca czas przyrządzania... stąd dwa pytania:

- czy taka najzwyklejsza mikrofala (z grillem tylko) ma jakieś
przeciwwskazania do gotowania na parze? czytam w sieci i są jakieś
specjalne mikrofale z funkcją gotowania na parze, ale rozważam czy tu
chodzi jedynie o moc grzania, czy coś jeszcze dają?
- jakie naczynie dopasować do mikrofali, żeby gotowanie na parze
uskuteczniać?

--
Kapsel
http://kapselek.net

2. Data: 2011-03-10 11:00:34

Temat: Re: Gotowanie na parze w mikrofali
Od: "jot.be" <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - jakie naczynie dopasować do mikrofali, żeby gotowanie na parze
> uskuteczniać?

Są w sprzedaży specjalne torebki do gotowania na parze w mikrofali.
IMHO bardzo dobre.

Pozdr

3. Data: 2011-03-10 11:38:31

Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 10 Mar 2011 12:00:34 +0100, jot.be napisał(a):

> Są w sprzedaży specjalne torebki do gotowania na parze w mikrofali.
> IMHO bardzo dobre.

Z info w sieci wygląda, że takie torebki robi tylko Zbędny Janek, po 7 zł
za 10 szt, prawie jak reklamówki w marketach ;)

Ciekawe, że tam się nie daje wody, ale wypróbuję sobie ten motyw.

--
Kapsel
http://kapselek.net

4. Data: 2011-03-23 20:17:34

Od: "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" <a...@n...graf.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-10 12:38, Kapsel pisze:
/.../
> Z info w sieci wygląda, że takie torebki robi tylko Zbędny Janek, po 7 zł
> za 10 szt, prawie jak reklamówki w marketach ;)
>
> Ciekawe, że tam się nie daje wody, ale wypróbuję sobie ten motyw.

Można kupić naczynia do gotowania na parze w mikrofali. Na pewno
występuje jako akcesoria do kuchenek Samsung.

ALex

5. Data: 2011-03-23 22:56:17

Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 23 Mar 2011 21:17:34 +0100, a...@n...graf.torun.pl
napisał(a):

> Można kupić naczynia do gotowania na parze w mikrofali. Na pewno
> występuje jako akcesoria do kuchenek Samsung.

Nabyłem już woreczki od Jana i ogólnie fajne, chociaż czasy gotowania ryby
na woreczku są "nieco" przesadzone... po 8 minutach (a sugerowano 8-10
min.) miałem z łososia wiór ;]
Woreczek myślę uda się użyć parokrotnie, ale już wymyśliłem że lepsze
byłoby jakieś dedykowane pudełko z małą dziurką. Poszukam więc tych od
Samsunga, bo taki np. brokuł na parze mi bardzo smakuje :)

--
Kapsel
http://kapselek.net

gałka muszkatołowa