!!!!! Gotowce na maturke i nietylko z polaka !!!!!!

1. Data: 2000-04-04 17:23:45

Temat: !!!!! Gotowce na maturke i nietylko z polaka !!!!!!
Od: "Kali" <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Posiadam około 100 gotowców z j.polskiego
i niewiem czy byłoby zainteresowanie na coś takiego:-)

Jeżeli tak to dajcie znać na grupie, a ja podam strone na której można je
zamówić za niewielkie pieniądze!!!

Pozdrawiam
Kali

1. Data: 2000-04-05 14:54:19

Temat: Re: !!!!! Gotowce na maturke i nietylko z polaka !!!!!!
Od: "Piech" <p...@s...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm...na maturkę????Troche dla mnie za małe ale może coś masz na prace
licencjacką albo magisterską??
k...@p...com

1. Data: 2000-05-01 08:56:48

Temat: Odp: !!!!! Gotowce na maturke i nietylko z polaka !!!!!!
Od: "Maciej Świtała" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem zainteresowany tymi wypracowaniami
Bardzo

Maciej

Użytkownik Kali <s...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:BypG4.34257$a...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-05-07 17:36:47

Od: "RZaba" <x...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

tez zainteresowany...
XVC

Psychospołeczne aspekty Internetu, możliwość publikacji
fce ?
Zaproszenie na festyn archeologiczny
Zadania z matematyki finansowej - szukam
poszukuje!!!