Grani się organizmu

1. Data: 2005-09-03 11:27:29

Temat: Grani się organizmu
Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam pytanie jak można zaradzić nadmiernemu poceniu się, wynika to
chyba ze zbyt dużej aktywności gruczołów potowych. Z góry dziękuje za
odpowiedzi.
--
CS2D.GLT.PL Team,
Nex@pl

2. Data: 2005-09-05 11:29:01

Temat: Re: Grani się organizmu
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dfc1d4$8al$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: Nex@pl" <"nex[wytnij_to] <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>
Było:
> Witam, mam pytanie jak można zaradzić nadmiernemu poceniu się,
> wynika to chyba ze zbyt dużej aktywności gruczołów potowych. Z
> góry dziękuje za odpowiedzi.

Wykluczyć u lekarza całą listę różnych chorób, przy których jednym z objawów
jest nadmierne pocenie!
Dopiero później walczyć ze zjawiskiem... Mi pomogło pływanie... Ale nie
takie sobie tylko męczące! Po pół godzinie pływania cały dzień mam "suchy"
;-)

Głosuj na WC ( news:ddes2j$5t2$1@inews.gazeta.pl )
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

osłabienie po antybiotyku
Jakie (dla dziecka) skutki uboczne?
Szukam osoby prowadzącej stronę WWW o medycynie lub zamierzającej taką stworzyć :)
migdałki czy coś innego?
KOPIA RTG