Grill wegetariański

1. Data: 2006-07-10 10:58:08

Temat: Grill wegetariański
Od: "Valamarth" <v...@n...lubi.spamu.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem: podpowiedzcie mi jak spędzić miło czas przy grillu nie jedząc
mięsa. Jeśli ktoś zna proste przepisy na smaczne potrawy... Tylko żeby były
łatwe w przygotowaniu, bo niezbyt dobrze gotuję... Olga

--
Valamarth valamarth[at]tlen.pl
Nie wierz w cuda - polegaj na nich.

2. Data: 2006-07-10 11:07:21

Temat: Re: Grill wegetariański
Od: Kinga 'Słowotok' <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Valamarth" <v...@n...lubi.spamu.tlen.pl> napisał w wiadomości
> Mam problem: podpowiedzcie mi jak spędzić miło czas przy grillu nie jedząc
> mięsa. Jeśli ktoś zna proste przepisy na smaczne potrawy... Tylko żeby były
> łatwe w przygotowaniu, bo niezbyt dobrze gotuję... Olga
1. Czy jesz ryby?
2. Ziemniak, ziemniak z grilla! Taki w folii. Rozciąć, posmarować gęsto tzatziki
(albo jakimś twarożkiem smakowym)
3. Wiem, że grilluje się na pewno:
- bakłażany
- kabaczki i cukinie
4. Surówka: sałata, pomidor, vinegret
5. Tartę można zrobić cebulową np.
6. I drugą tartę z owocami. Zalać galaretką.

"Just one year of love
is better than a lifetime alone"
[Freddie Mercury]

3. Data: 2006-07-10 11:11:07

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-07-10 13:07:21 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kinga 'Słowotok'* skreślił te oto słowa:

> 2. Ziemniak, ziemniak z grilla! Taki w folii. Rozciąć, posmarować gęsto tzatziki
> (albo jakimś twarożkiem smakowym)

Gzikiem :)

> 3. Wiem, że grilluje się na pewno:
> - bakłażany
> - kabaczki i cukinie

I cebule, i pieczarki, i papryke.
Rozmarzyłam sie...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

4. Data: 2006-07-10 11:15:08

Od: Kinga 'Słowotok' <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2. Ziemniak, ziemniak z grilla! Taki w folii. Rozciąć, posmarować gęsto
> tzatziki
>
> Gzikiem :)
Może być i gzik cokolwiek by nei było :)

> I cebule, i pieczarki, i papryke.
> Rozmarzyłam sie...

I żeberka watystyczne...
(ślinotok, bo czekam na obiad właśnie)

I chlebuś z gryla z masełkiem czosnkowym...

Kiedy będziesz w Warszawie? Może by jakiego grilla na trawie uskutecznić? :)

--
pzdr

"Całe życie z wariatami"
[by Pogodno]

5. Data: 2006-07-10 11:22:45

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-07-10 13:15:08 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kinga 'Słowotok'* skreślił te oto słowa:

> Kiedy będziesz w Warszawie? Może by jakiego grilla na trawie uskutecznić? :)

Od 20 lipca na tydzien lub nawet dłuzej, i jestem chetna jak najbardziej :)

6. Data: 2006-07-10 11:24:40

Od: Kinga 'Słowotok' <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> Od 20 lipca na tydzien lub nawet dłuzej, i jestem chetna jak najbardziej :)

Jestem za :)
Zwłaszcza, ze wtedy moja siostra do mnie przyjeżdża, więc będzie można się
hurtem spotkać:)

--
pzdr

"Całe życie z wariatami"
[by Pogodno]

7. Data: 2006-07-10 11:39:40

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Valamarth napisał(a) 10/07/2006 12:58:

> Mam problem: podpowiedzcie mi jak spędzić miło czas przy grillu nie jedząc
> mięsa. Jeśli ktoś zna proste przepisy na smaczne potrawy... Tylko żeby były
> łatwe w przygotowaniu, bo niezbyt dobrze gotuję... Olga

.... i czosek z grilla! upieczony do miękkości i rozsmarowany na cukinii...
mniam!

i chlebek z roztoponym zoltym serkiem!

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

8. Data: 2006-07-10 11:53:13

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mięsa. Jeśli ktoś zna proste przepisy na smaczne potrawy... Tylko żeby
> były łatwe w przygotowaniu, bo niezbyt dobrze gotuję... Olga

Można zrobić szaszłyki z cebuli, cukinii, bakłażana, pieczarek, papryki.
Pokropić, ponadziewać na patyczki, polać oliwą mocno zaprawioną czosnkiem,
solą , pieprzem, sokiem z cytryny i musztardą Dijon.

Można zapiekać warzywa owinięte w folię aluminiową + przyprawy.
Można grilować banany (obrane ze skórki i przecięte wzdłuż na pół) posypane
przyprawami.
Plastry ananasa polane miodem z dodatkiem startego imbiru (znajoma mi
pokazała taki sposób na ananasy, pyszne i na surowo i ugrilowane.)
Można grilować nieduże np ogrodowe papryki, którym odcina się "dupki"
wyjmuje nasiona a na to miejsce napycha choćby makaronu z sosem
neapolitańskim.
Można obgrilowywać serki typu Camembert (całe musza być - z nienaruszoną
skórką, lub zawinięte najpierw w folie aluminiową i dopiero na sam koniec
odwinięte i "przydymione". I żurawina do tego)

Polecam tez przejrzenie archiwum, bo było na ten temat setki razy.

--
Edyta Czyż
... a tych pieprzonych materialistów rozstrzelamy.
... i zabierzemy ich pieniądze.
/// /// z cyklu: nieopatrzne wyznania idealisty \\\ \\\

9. Data: 2006-07-10 12:33:54

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jul 2006 13:22:45 +0200, Waćpanna lub waćpan Lia, w wiadomości
<news:kdshehhvab10.dlg@iska.from.poznan> zawarł, co następuje:

> Od 20 lipca na tydzien lub nawet dłuzej, i jestem chetna jak najbardziej :)

Ue, a tak bym się wprosiła, ale ja wracam już 17ego :P
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

10. Data: 2006-07-10 12:37:11

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-07-10 14:33:54 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Tatiana* skreślił te oto słowa:

> Ue, a tak bym się wprosiła, ale ja wracam już 17ego :P

Och, cóż za niefart ;)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

KTO PRACOWAL ZROBIL SWOJE
Lody
co na obiad w upał???