Grucha

1. Data: 2007-03-13 18:33:30

Temat: Grucha
Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Grucha (Czuczu) został zastrzelony przed stacją paliwową. miał przy
sobie krótki karabin maszynowy i dwieście gram trotylu z zapalnikiem.
nie zdążył ich użyć. zabrakło mu kilka sekund, może metrów.

taki Grucha, mój rówieśnik zresztą, zafascynował mnie. mam skłonność
do kolegowania się z takimi psychopatami; imponują mi swoją
determinacją, odwagą, uporem, stłumionym sumieniem. zawsze przez
takich wplątuję się w kłopoty, ale nie mam im tego za złe - dzieje sie
tak na moje własne życzenie.

bo taki Grucha już nie żyje; zakopią go za parę dni na komunalnym
cmentarzu; ktoś może trzaśnie fotkę nagrobka na pamiątkę. a ja bym
takiej gruszce pomógł. gdyby przyszedł do mnie po broń, albo kanapkę,
dałbym mu ją, bo potrafię zrozumieć, co to znaczy 'prowadzić wojnę
prywatną'.

ja taką wojnę prowadzę sam ze sobą. Grucha prowadził ją przeciwko
innym ludziom; uparł się, że zabije wszystkich braci i prawie mu sie
to udało. nie ważne co mu ci bracia zawinili; ważna jest jego
determinacja. bo takich wyżelowanych braciszków w czarnych skórkach są
na świecie miliony; a takich Gruch nie ma wielu. dlatego wole się
pochylić nad jego grobem, niż żałować tych braciszków, którzy zresztą
też 'znani byli policji'.

Grucha, choć jeśli nawet był psycholem, miał cel i go realizował. nie
można mu też odmówić jaj. dla mnie respect.

2. Data: 2007-03-13 18:43:35

Temat: Re: Grucha
Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

uookie<u...@g...com>
ps.com

[...]
> Grucha, choć jeśli nawet był psycholem, miał cel i go realizował. nie
> można mu też odmówić jaj. dla mnie respect.

cel - cwel
krwią zraszam - przepraszam

pn

3. Data: 2007-03-13 19:05:36

Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Mar 2007 19:33:30 +0100, uookie <u...@g...com> wrote:

> Grucha, choć jeśli nawet był psycholem, miał cel i go realizował. nie
> można mu też odmówić jaj. dla mnie respect.

Nie znam go, nie wiem czy mial cel, czy go realizowal. Jezeli mial i
realizowal to takze respect, ale czesto czlowiek obiera sobie cel ktorego
nie warto realizowac.

Piszesz ze na codzien walczysz z soba: TO JEST CEL! Dzien po dniu, do
przodu i ciagle w gore!
Zacisnac zeby i pokonywac to co w czlowieku zle, glupie, niedoskonale.
Codziennie!

Walczyc z innym czlowiekiem wiem, ze jest zdecydowanie latwiej niz z samym
soba.
Dla takich Ludzi Respect!

--
Pozdrawiam serdecznie

Dariusz
Bądź najlepszy! http://www.samodoskonalenie.com

4. Data: 2007-03-14 08:30:13

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kuroi Bonza <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:o...@m...local...

> [...]
> Codziennie!
>
> Walczyc z innym czlowiekiem wiem, ze jest zdecydowanie latwiej niz z samym

Głupota! ;)
i marnowanie sił...

5. Data: 2007-03-14 12:26:21

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky wrote:
> Użytkownik Kuroi Bonza <b...@w...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych
> napisał:o...@m...local...

> Głupota! ;)
> i marnowanie sił...

A na co zbierasz siły? (8!

michał

6. Data: 2007-03-14 12:44:26

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik michał <6...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:45f7d556$0$13189$f...@m...aster.pl...

> A na co zbierasz siły? (8!

na to co warto... ;P

Psychosomatyka a ryby [czyli o omega-3, nastrojach i istocie szarej] ;)
Re: Juz nie bede...
kto z was by odniósł?
śmierć
Tydzień Mózgu 2007