Grupa

1. Data: 2002-09-30 07:45:06

Temat: Grupa
Od: g...@w...pl (Merry L) szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Bardzo spodobała mi się grupa pl.rec.kuchnia. Można dowiedzieć
się wielu ciekawych żeczy. Mnie jednak nurtuje jeden problem na
który nie mogę znaleźć odpowiedzi.
Jak zrobić pizze, żeby smakowała jak ta z pizza hut?

Mirek

Nie przegap aukcji prac znanego, gdańskiego artysty Zdzisława Kałędkiewicza.
Obejrzyj i oceń. Kliknij! < http://aukcje.wp.pl/kaledkiewicz >

1. Data: 2002-09-30 08:08:26

Temat: Re: Grupa
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Merry L:
> [...]
> który nie mogę znaleźć odpowiedzi.
> Jak zrobić pizze, żeby smakowała jak ta z pizza hut?

1. kupić słownik ortograficzny
2. kupić pizzę w dowolnym sklepie spożywczym.
3. nastrugać trochę mydła Dove i dać na górę

włożyć do piekarnika i zapiec

Będzie smakowała, coby z pica hut.

Waldek

1. Data: 2002-09-30 08:09:46

Od: Peyton <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spomiędzy jego sztywnych palców wypadła zakrwawiona kartka podpisana
"Waldemar Krzok":
> 2. kupić pizzę w dowolnym sklepie spożywczym.

najlepiej taka do odgrzewania w mikrofali.

> 3. nastrugać trochę mydła Dove i dać na górę

ja bym jednak polecal "fa" zielone jabluszko :-)

p8on

1. Data: 2002-09-30 08:13:01

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3D98067A.1080808@ukbf.fu-berlin.de...
> 3. nastrugać trochę mydła Dove i dać na górę

W życiu bym nie pomyślała, że mydło Dove będzie tu dobre.
Jest takie bez smaku... ale fakt, że w Pizza Hut o to chodzi.
Osobiście uważam, że doskonałą przyprawą jest mydło Palmolive, ale wyłącznie
do chińszczyzny.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-09-30 14:59:03

Od: "Nikodem Kuznik" <n...@a...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Sep 2002 10:08:26 +0200, Waldemar Krzok wrote:

> [...]
>
> 1. kupić słownik ortograficzny
> 2. kupić pizzę w dowolnym sklepie spożywczym.
> 3. nastrugać trochę mydła Dove i dać na górę

No tak... Merry L jest zachwycona grupa, a Wy ja tak gasicie...
Merry L, zrozumiesz lepiej ich zachowanie jesli przeczytasz:
http://kuchenna.host.sk/pliki/lincz.html
Pozdrawiam,

Nik

P.S.
mnie nie pżeszkadza jeźli ktoź pishe nie ortogawicznie...;-)

1. Data: 2002-09-30 15:29:04

Od: "margola&zielarz" <m...@n...panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Merry L" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> który nie mogę znaleźć odpowiedzi.
> Jak zrobić pizze, żeby smakowała jak ta z pizza hut?

Hehhee, Mirek, a tos mnie ubawil. Czytam sobie mile powitanie, robi mi sie
przyjemnie kolo serca i nagle zgrzyt noza po szkle - pizza hut. Oj, stary,
ci zlosliwcy przede mna sie rozpisali (zazdroszcza pizzy hut powodzenia, a
jakze!) Nie mozna bylo chyba wiekszego dysonansu zrobic, jak miedzy
powitaniem zgodnym z oczekiwaniami niektorych z nas ;) i pytaniem
wykraczajaym poza normy pl.rec.kchennego dobrego smaku.

a swoja droga, mnie trudno jest do dzis okreslic, co ludziom smakuje w tym
glucie z ph, no ale pewnie cos smakuje.

Proponuje, zebys sobie poczytal kuchenna strone - no kochani, nie badzcie
tacy, podajcie adres, bo ja nie mam w tej chwili pod reka - i uderzyl sie w
piers rozglosnie i ciasto na pizze robil juz zawsze NIE TAKIE JAK W PIZZY
HUT. Tylko lepsze.

Pozdrawiam

Margola

1. Data: 2002-09-30 17:43:42

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margola&zielarz" <m...@n...panda.bg.univ.gda.pl> napisał w
wiadomości news:ana1i4$pvl$2@news.tpi.pl...

> Proponuje, zebys sobie poczytal kuchenna strone - no kochani, nie badzcie
> tacy, podajcie adres,
Ależ Niki już podał:
http://kuchenna.host.sk
Nic to podam jeszcze raz, bo może faktycznie nie widać.

1. Data: 2002-09-30 18:47:07

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska wrote:

> [...]
> Jest takie bez smaku... ale fakt, że w Pizza Hut o to chodzi.
> Osobiście uważam, że doskonałą przyprawą jest mydło Palmolive, ale

no to właśnie jest bez smaku. Aha, PH nazywa to mydło mozarella.

Waldek

1. Data: 2002-09-30 22:13:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Jest takie bez smaku... ale fakt, że w Pizza Hut o to chodzi.
>Osobiście uważam, że doskonałą przyprawą jest mydło Palmolive, ale wyłącznie

jakie bez smaku? Jakie bez smaku? a ta 1/3 kremu nawilzajacego to
na co?? w dawnych czasach to bylo mydlo dla dzieci...przezeralo
skore i tkaniny nie gorzej niz proszek do prania Cypisek...Ty
sobie wyobrazasz co by z pizza zrobilo??

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-01 01:56:25

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> [...]
> skore i tkaniny nie gorzej niz proszek do prania Cypisek...Ty
> sobie wyobrazasz co by z pizza zrobilo??

No wreszcie wrocilas! A przepis na pizze przywiozlas?

MB

Wirtualna kuchnia nie działa:(
Wino z dzikiej rozy
Jak zrobić wino?