Grupa krwi

1. Data: 2004-04-04 11:20:38

Temat: Grupa krwi
Od: "Antena " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slyszalam kiedys taka teorie, ze grupy krwi zmienialy sie wraz z rozwojem
cywilizacyjnym czlowieka. Dlatego tez kazdej grupie przypisany jest jakis
sposob zycia danej spolecznosci. I stad roznice w diecie, itp.
Czy moglibyscie mi podac jakiegos linka, albo jakies info na ten temat?
Z gory dziekuje.
Pozdrawiam
Antena

2. Data: 2004-04-04 14:12:13

Temat: Re: Grupa krwi
Od: "ali " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Antena <a...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> sposob zycia danej spolecznosci. I stad roznice w diecie, itp.
> Czy moglibyscie mi podac jakiegos linka, albo jakies info na ten temat?

totalna głupota i wciskanie ciemnoty, niczym nie potwierdzone - nie mające
nic wspólnego z odżywianiem

Jak się pozbyć tłuszczu?
piramidy zywieniowe
niezla maksyma
Dlaczego ciemny chleb jest lepszy od jasnego pieczywa?
krazki serowe, czekolada lajt