Grypa? Biegunka? co za ustrojstwo?

1. Data: 2003-07-28 15:54:24

Temat: Grypa? Biegunka? co za ustrojstwo?
Od: Jerzy Turowicz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupe,

mam 37,5 stopni goraczki, siedze oslabiony przy klawiaturze, ale
postanowilem jakos napisac tego posta ;)

Zaczelo sie tak:
nagle wieczorem zrobilo mi sie niedobrze, mialem chce zwymiotowac przez
kilka godzin, jakos mi przeszlo...

Nastepnego dnia budze sie z goraczka ok 37 stopni, niby niewielka, do tego
doszly bole miesni w okolicy pluc, nogi i w krzyzu, niby typowe dla grypy.
Do tego tracilem ogromne ilosci wody... na sedesie - nie moglem oddac
normalnego stolca.

Caly czas cos mi gralo w kiszkach (chyba) tj. w miejscu jakby powiedzy
klatka piersiowa a zoladkiem, jakby burczenie w brzuchu. Nie jadlem
praktycznie nic, a do tego bylem (i jestem nadal strasznie otepialy i
slaby. cos mnie skusilo by zjesc obiad - same ziemniaczki z kefirkiem :)
niestety myslalem, ze sie po tym nie podniose - okropny bol brzucha malo
mnie nie wykonczyl - jakos to jednak wytrzymalem i zasnalem.

Kolejny dzien (dzisiaj) - mam tylko goraczke, bol ustapil, przez ten czas
nie jem nic oprocz sucharkow i bulek + herbaty i wody mineralnej (boje sie
odwodnienia) zaaplikowalem sobie tez potas, wegiel...

w zasadzie czuje sie juz lepiej, wiec do lekarza raczej nie pojde, jednak
nadal lamie mnie w nogach, mam lekkie bole glowy i goraczke, ktora mimo
tych 37,5-37.8 strasznie mnie oslabia - co to moze byc? czy to grypa, czy
raczej biegunka?

mozecie polecic jakies leki ktore mnie postawia na nogi? jakies witaminki,
czy inne zalecane w tym przypadku

Jerzy Turowicz
j...@o...pl

[ odpowiadajac wytnij "SPAM" z mojego adresu e-mail ]

2. Data: 2003-07-28 18:19:58

Temat: Re: Grypa? Biegunka? co za ustrojstwo?
Od: "Art3" <art3@WYTNIJ_TOgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule X...@1...0.0.1,
niejaki(a): Jerzy Turowicz z adresu <j...@o...pl> napisał(a):
> co to moze byc?
> czy to grypa, czy raczej biegunka?
>
> mozecie polecic jakies leki ktore mnie postawia na nogi? jakies
> witaminki, czy inne zalecane w tym przypadku

Mialem podobno dolegliwosci jakis czas temu, okazalo sie, ze to grypa
zoladkowa, pomogl mi specyfik "Nifuroksazyd", nie wiem jednak czy masz ta
sama przypadlosc wiec lepiej skorzystac z porady lekarza...

--
Pozdrawiam, Art3

Operacja ETS, ktos cos wie?
Co to są "półki" w żołądku?