Grypa?! Co jest?!

1. Data: 2009-11-02 11:12:03

Temat: Grypa?! Co jest?!
Od: "news.dialog.net.pl" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed chwilą próbowałem sensownie "ułozyć" wiadomości którymi nas atakują w
związku z "zarazą".Po pierwsze: na Ukrainie nie atakuje i zabija głównie
"świńska grypa" tylko nie wiedzieć co...[na świńską umarło tylko kilka osób]
nie podaje się na co umierają ludzie. Na zwykła grype? A jaki jest to rodzaj
tej "zwykłej" i czy "zwykłe" szczepionki pomagają? jeśli tak to po cholewę
"świńskie szczepionki"? Po wtóre ktoś puszcza panikę [ i bzdury!]w necie [i
to normalne jeśli się nie podaje na co ludzie umierają] że po sekscji widać
"czarne płuca" co kojarzy dziwne choroby... Ta spirala bzdur nakręca się
jeśli władze nie podają dokładnie przyczyn choroby, statystyk, śmiertelności
w poszczególnych typach chorób itd...

Nikto

2. Data: 2009-11-04 12:09:39

Temat: Re: Grypa?! Co jest?!
Od: "tomek wilicki" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

news.dialog.net.pl <n...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> jeśli władze nie podają dokładnie przyczyn choroby, statystyk, śmiertelności

pominąłeś najważniejsze, czyli w każdym newsie przynajmniej kilkakrotnie
powtórzona nazwa pewnego konkretnego leku na grypę.

Kurcze, na sprzedaży tego leku firma zbiła już majątek przypuszczalnie
wielokrotnie większy, niż wynosi cały budżet naszego kraju (tylko w pierwszych
dniach akcje firmy poszły o 10% w górę). Nawet, jeśli nie wyprodukowali tego
wirusa w laboratorium, to jest więcej niż pewne, że w końcu ktoś coś takiego
zrobi. Jeden wirus którego robi się tydzień, a zysku setki miliardów dolarów.

A, wracając do tej "świńskiej", jest ona bodaj kilkanaście razy MNIEJ groźna
od tej zwykłej.

3. Data: 2009-11-04 13:07:11

Od: " " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jeśli władze nie podają dokładnie przyczyn choroby, statystyk, śmiertelności

Grypa miedialna
na której zarabiają media i reklamodawcy i firmy produk=ujace lekarstwa

Re: reumatyzm --> chore serce
Uzyskanie odszkodowania za udzial w wypadku
Ś.P. Aminofilina
Co na niedobór miedzi w organizmie?
szczepienia.