Grzybica pochwy

1. Data: 2000-08-07 11:05:41

Temat: Grzybica pochwy
Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo czesto mam grzybice pochwy . Juz nie wiem co mam robic, prosze o
pomoc. Moze ktos zna jakis lek, po ktorym pozbede sie tego swinstwa raz na
zawsze.
Myszka

2. Data: 2000-08-07 13:17:04

Temat: Re: Grzybica pochwy
Od: "Halina" <h...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Myszka07 <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8mm589$59j$...@m...newsgate.pl...
> [...]
> pomoc. Moze ktos zna jakis lek, po ktorym pozbede sie tego swinstwa raz na

Przeprowadz leczenie siebie i swego partnera u lekarza specjalisty
/dermatolog , ginekolog/.

3. Data: 2000-08-07 19:32:57

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myszka07 napisał(a):

> [...]
> pomoc. Moze ktos zna jakis lek, po ktorym pozbede sie tego swinstwa raz na

No widzisz...zaraził Cię Twoj ukochany, chce od Ciebie odejść do tej z którą
ma dziecko a Ty się go trzymasz rękami i nogami i twierdzisz, że będziesz o
niego walczyła....Czy jest o kogo walczyć?

Kaja

4. Data: 2000-08-07 19:33:00

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

A jak często leczysz sie antybiotykami na jakieś infekcje?
Jacek

5. Data: 2000-08-08 04:25:55

Temat: Odp: Grzybica pochwy
Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <o...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:M9Ej5.2755$F...@n...tpnet.pl...
> Witaj!
>
> A jak często leczysz sie antybiotykami na jakieś infekcje?
> Jacek

Wlasciwie to nie , mam to zazwyczaj gdy moj organizm jest oslabiony.

6. Data: 2000-08-08 07:07:49

Od: "Halina" <h...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaja <f...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...pl...
> [...]
> ma dziecko a Ty się go trzymasz rękami i nogami i twierdzisz, że będziesz
> niego walczyła....Czy jest o kogo walczyć?

Kaju , jak możesz? Łączyć miłość i medycynę? !
Halina

7. Data: 2000-08-08 09:54:59

Od: o...@p...com (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

"Myszka07" napisał(a):

> Użytkownik Jacek <o...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:M9Ej5.2755$F...@n...tpnet.pl...

> Wlasciwie to nie , mam to zazwyczaj gdy moj organizm jest oslabiony.

To dlaczego dopuszczasz do osłabienia organizmu?
Przeciez wystarczyło by aby nie był osłabiony a byla bys zdrowa.
Nic innego ci nie pomoze, zadne cudowne leki nie zabija raz na zawsze grzyba, bo tego
sie nie da!
No chyba ze byś żyła w srodowisku sterylnym.
Sam organizm swietnie sobie radzi kiedy ma siłe sie bronić i naszym zadaniem jest
utrzymywanie go w dobrej kondycji.
Pozdrawiam
Jacek

--

Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/

8. Data: 2000-08-08 13:19:22

Od: "Ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Halina" <h...@e...com.pl> wrote in message

> Kaju , jak możesz? Łączyć miłość i medycynę? !
> Halina

Dotyczy watku na grupie pl.soc.seks.towarzyskie.
Zgadzam sie z Kaja.

---
Pozdrawiam
Ania

9. Data: 2000-08-09 05:20:29

Od: a...@a...com (AnikaViola) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Grzybica pochwy
From: "Myszka07" e...@p...onet.pl
Date: 8/7/00 7:05 AM Eastern Daylight Time

[...]

Grzybica moze wystapic po antybiotykach, sterydach ale mozesz sie nia rowniez
zarazic od partnera. Jest uciazliwa i bardzo trudno jej sie pozbyc.

10. Data: 2000-08-09 06:49:44

Od: "juzer" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

grzybicze zapalenie pochwy

http://www.rppi.com.pl/ffxart12993.html

http://www.kki.net.pl/%7Earekglo/leczenie_grzybic.ht
ml

Obrzęk limfatyczny
Re: Klonowanie i usmiercanie ludzkich zarodkow w celach naukowych - 10 min. genetyka ,prof. Stepnia z UW w TVP1 o godz. 23.00
Żywienie optymalne
poważnie o ciąży
Przedsiewziecie w Internecie