Grzybica stóp i paznokci

1. Data: 2002-07-03 10:02:07

Temat: Grzybica stóp i paznokci
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy może mi ktoś polecić jakiś srodek do stalego pielegnowania stóp,
zapobiegający nawrotom grzybicy.
Może coś w aerozolu, tak jak dezodorant.
Inny problem, to: jak w najprostszy sposób wyleczyc grzybice paznokci ?

2. Data: 2002-07-03 11:53:42

Temat: Re: Grzybica stóp i paznokci
Od: "ja\(dzia\)" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy może mi ktoś polecić jakiś srodek do stalego pielegnowania stóp,
> zapobiegający nawrotom grzybicy.
> Może coś w aerozolu, tak jak dezodorant.
> Inny problem, to: jak w najprostszy sposób wyleczyc grzybice paznokci ?

Sformułowania " prosto" i " wyleczyć grzybicę paznokci" niestety nie idą w
parze. Bo wcale prosto nie jest. Najłątwiejsze, to iść do dermatologa i mieć
nadzieję, że kuracja zastosowana przez niego zadziała za pierwszym razem. A
leczenie trwa od pół roku ( grzybica paznokci u rąk) do nawet 2 lat ( nogi).
W razie braku rezultatu lekarz powinien zmienić kurację na inną.
Życzę powodzenia i wytrwałosci!
Pozdrawiam.
ja(dzia)
j...@k...net.pl

Jak uniknac wrzodow zoladka?
Co to jest kurzajka?
FWD: Smierc przechodnia w poblizu szpitala
kroplówka- - ratunek czy śmier
Termiczny sposob na brodawki?