Gulasz

11. Data: 2005-12-08 20:02:15

Temat: Re: Gulasz
Od: "pterodaktyl" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W.wrote
> dzieki temu wpłynac na zdrowie ;)))
>
> Marek

no tak zapomnialam ze w waszym kraju cuda sie dzieja jak nie slodka
papryka-rakotworcza to maczka modyfikowana...ojojoj....kurczaki moczone w
kwasie itp....ciekawe czy jest jeszcze cos naturalnego?

12. Data: 2005-12-09 08:40:02

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> etc.
>
> Bardzo pęknie dziękuję za pamięć, tylko to dotyczy gulaszu w sensie
> węgierskim , czyli zupy gulaszowej, czy bogracza po naszemu.
> O gulaszach ?gęstych" też gdzieś tam pisałem.

No niestety, tego to już nie wiem. Mam plik tekstowy w który wrzucam
wszystko co mi się spodoba, a to powyżej znalazłem kiedyś szukajac przepisu
na leczo (oba przepisy były w tym samy poście).
To w takim razie, skoro już jesteśmy przy temacie gulaszów, mam pytanie: w
ksiązce "Co się jada nad Dunajem" (chyba nie przekręciłem tytułu) jest
przepis na "Gulasz po rzeźnicku": w skrócie to boczek, cebula, mięso, a pod
sam koniec duszenia białe wino i ogórki konserwowe (jeśli kogoś interesują
szczegóły to proszę dać znać) . Całkiem dobre, tylko ciekawi mnie, czy to
naprawdę jest jakaś potrawa tradycyjna, czy to jakaś fantazja, a nazwa "po
rzeźnicku" to też fantazja? I czy np. ogórki konserwowe to tak naprawdę nie
jest substytut czegoś innego?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

13. Data: 2005-12-09 20:35:29

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):

> Bardzo pęknie dziękuję za pamięć, tylko to dotyczy gulaszu w sensie
> węgierskim , czyli zupy gulaszowej, czy bogracza po naszemu.
> O gulaszach ?gęstych" też gdzieś tam pisałem.

Ależ Władysławie! Ja, kierując się wskazówkami z tegoż właśnie przepisu,
zrobiłam kiedyś świetny gulasz z pręgi wołowej w gęstym zawiesistym
sosie. Jestem wdzięczna :-).

Pozdrawiam
Ewa

14. Data: 2005-12-12 08:37:59

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ Władysławie! Ja, kierując się wskazówkami z tegoż właśnie przepisu,
> zrobiłam kiedyś świetny gulasz z pręgi wołowej w gęstym zawiesistym
> sosie. Jestem wdzięczna :-).

Jak tak dalej pójdzie, to nagle w jakimś programie pan Makłowicz powie "A za
ten przepis na gulasz serdecznie dziękujemy Władysławowi" :-)))

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

żołądkowa