Guma do zucia

1. Data: 2004-07-21 18:02:57

Temat: Guma do zucia
Od: "Granula" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam! od jakiegos czasu zastanawia mnie czy poprzez polykanie gumy do
zucia mozemy sobie jakos zaszkodzic ...od czasu do czasu zdaza mi sie cos
takiego zrobic..czy jest to szkodliwe??

2. Data: 2004-07-21 19:08:01

Temat: Re: Guma do zucia
Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Jul 2004 20:02:57 +0200, "Granula"
<g...@g...pl> wrote:

same substancje chemiczne w gumie sa tak szkodliwe, ze samo jej
polkniecie w porownaniu z nimi to pestka...

Klapuch

3. Data: 2004-07-21 19:58:19

Od: "elafan" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, że się wcinam, ale co to za substancje? Bardzo mnie to
interesuje:)

Bartek Szyszko

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

4. Data: 2004-07-22 06:42:09

Od: lidka@ szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, że się wcinam, ale co to za substancje? Bardzo mnie to
> interesuje:)
>
> Bartek Szyszko

> --
> ============= P o l N E W S ==============
> archiwum i przeszukiwanie newsów
> http://www.polnews.pl
>Jeżeli juz połkniesz gumę to nic specjalnego się nie stanie jeżeli Ci
sie nie przyklei do żołądka albo po drodze gdzie indziej. Wtedy mozesz
miec poważny kłopot, bo bedzie Cie bolał brzuch

5. Data: 2004-07-22 09:17:27

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Jul 2004 21:58:19 +0200, elafan wrote:

> Przepraszam, że się wcinam, ale co to za substancje? Bardzo mnie to
> interesuje:)

Jak to jakie? Chemiczne.

;P

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

6. Data: 2004-07-22 12:33:49

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> sie nie przyklei do żołądka albo po drodze gdzie indziej.

Nie przyklei sie nigdzie i rozpusci sie :-)

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

7. Data: 2004-07-22 14:25:49

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Jul 2004 21:58:19 +0200, "elafan" <e...@o...pl> wrote:

Przeczytaj sklad gumy do zucia, jest na kazdym opakowaniu.
Chwilowo nie mam pod reka wiec Ci nie zacytuje.

95% gumy to chemia

8. Data: 2004-07-22 14:48:49

Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeczytaj sklad gumy do zucia, jest na kazdym opakowaniu.
> Chwilowo nie mam pod reka wiec Ci nie zacytuje.

baza gumowa, substancje słodzące (ksylitol, sorbitol, mannitol, aspartam,
acesulfam k), substancja zagęszczająca E414, stabilizator E422, naturakne i
identyczne z naturalnym aromaty, barwnik E171, substancja glazurująca E903,
przeciwutleniacz E320. [Źródło: opakowanie po gumie Orbit Herbal]

pzdr.
M. - żująca gumę

9. Data: 2004-07-22 14:48:54

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Jul 2004 16:25:49 +0200, Klapuch (www.klapuch.komrel.net)
wrote:

> 95% gumy to chemia

Zaryzykował bym nawet stwierdzenie, że 100%. I to każdej, nie tylko tej
do żucia.

:)

10. Data: 2004-07-22 14:49:03

Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

identyczne z naturalnym aromaty, barwnik E171, substancja glazurująca E903,
przeciwutleniacz E320. [Źródło: opakowanie po gumie Orbit Herbal]

HIV, AIDS ............
zatarcia
dostalem uczulenia?
astygmatyzm a stopien niepelnosprawnosci
zapalenie gardła