Guz mieszany slinianki przyusznej

1. Data: 2000-10-22 18:17:48

Temat: Guz mieszany slinianki przyusznej
Od: zenek7 <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Przeszedlem juz dwukrotnie parotidectomie powierzchniowa.
Niestety z badan USG wynika iz moje problemy nie zakonczyly sie.
Kazda operacja jest coraz trudniejsza, coraz wieksza jest ingerencja
chirurga, coraz bardziej zagrozone sa nerwy twarzowe.
Z moja psychika jest coraz gorzej, poprzednio mialem miesiac depresji,
teraz duzo pracuje, wiec moze jakos to wytrzymam.

Operacje przeprowadzane sa w renomowanej klinice przez doswiadczonego w
tego typu sprawach otolaryngologa - nie wiem co wiecej moge zrobic.

Moze ktos ma doswiadzczenie w stosowaniu srodkow farmakologicznych lub
medycyny niekonwencjonalnej w przypadku tygo typu schorzen ?
Prosze o wszelkie informacje mogace pomoc mi w uporaniu sie z tym
problemem.

Zenek

2. Data: 2000-10-22 22:36:39

Temat: Re: Guz mieszany slinianki przyusznej
Od: "Maciej R" <r...@l...citynet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zadne srodki farmakologiczne i med. niekonwencjonalna nie pomoga, jesli
mieszkasz nieopodal Krakowa proponuje Klinike Chirurgi szczekowo-twarzowej w
Szp. im. Rydygiera
Potrzebna jest dokladna diagnostyka i radykalne leczenie.

pozdr
MR

KLINIKA NEUROLOGICZNA PRZY AM ŁÓDZ
Oczy a korzystanie z komputera