Guzy piersi w czasie laktacji

1. Data: 2002-12-22 10:43:09

Temat: Guzy piersi w czasie laktacji
Od: "Francik Kopytko" <f...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Urodzilam 2 tygodnie temu, corka nie chce mojego pokarmu.
Pokarm sciagam regularnie, mimo to tworza mi sie bolesne guzy na piersi.
Po swietach ide do lekarza po jakies leki powstrzymujace laktacje, po przed
to chyba nikt juz nie przyjmuje.

Co robic przez te pare dni?
Oklady z wody cieplej czy zimnej?
Moze jakies masci, jakie?
Cos innego?

Violka

2. Data: 2002-12-22 11:26:37

Temat: Re: Guzy piersi w czasie laktacji
Od: "Anka P." <j...@t...linux.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu, który zapamietamy na wieki 12/22/2002 11:43 AM, Francik Kopytko
postanowił/a nas uraczyć niniejszym stwierdzeniem:

> [...]
> Po swietach ide do lekarza po jakies leki powstrzymujace laktacje, po przed

hmmmm
przed odciaganiem nakladaj cieple kompresy na piers, ulatwi to wyplyw
mleka przy odciaganiu
po odciagnieciu obloz piers lekko obtluczonymi schlodzonymi w lodowce
lisciami bialej kapusty
jesli porobia ci sie duze zastoje, byc moze trzeba bedzie brac jakies
antybiotyki (konieczna wizyta u lekarza)
jesli mleko nie bedzie chcialo wyplywac mozesz tez poprosic o pomoc w
odessaniu meza (jesli nie bedzie czul niecheci), bo czasem laktator nie
ma tak duzej mocy
w razie problemow pisz na pl.soc.dzieci
zreszta przegladnij sobie tamtejsze archiwum
jesli chcesz nadal karmic piersia napisz na ww grupe, na pewno znajda
sie osoby, ktore ci cos poradza

Anka

Kropki na nosie.
jaki afrodyzjak dla kobiety jest bezpieczny???
Cantharis D6 - Hiszpańska Mucha - co sadzicie o tych srodkach?
Cystone
udar mózgu-terapia