Gwoli przypomnienia

1. Data: 2007-09-13 17:07:32

Temat: Gwoli przypomnienia
Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Usenet to nie chat. Wszystko co tu paplacie, zostanie na
wielu twardych dyskach na dziesięciolecia. Albo i dłużej.
--
ŁK

2. Data: 2007-09-13 17:08:48

Temat: Re: Gwoli przypomnienia
Od: Loja Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Kozicki pisze:
> Usenet to nie chat. Wszystko co tu paplacie, zostanie na
> wielu twardych dyskach na dziesięciolecia. Albo i dłużej.

Łaaał :)

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

3. Data: 2007-09-13 20:42:52

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Sep 2007 19:07:32 +0200, Lukasz Kozicki napisał(a):

> Usenet to nie chat. Wszystko co tu paplacie, zostanie na
> wielu twardych dyskach na dziesięciolecia. Albo i dłużej.

No rozbroiles wszystkich... zwlaszcza karpie. Slyszales o kontach
pocztowych darmowych do np usenetu? Slyszales o zmiennym IP? Slyszales ze
groups.google zmienia polityke zgodnie z nakazem ichniego sadu? Niestety
(tez przeciw temu walczylem) ale grupy zabarwione estrogenenem maja
specyfike wieksza niz preg i albo sie do tego przyzwyczaimy wycinajac
wlasna (malutka) dzialeczke, albo milk_nie_my ;) Zycie jest brutalne, a
karpie bezwzgledne... :(

Kri Z chowajacy jajka

4. Data: 2007-09-13 20:47:19

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps pisze:
> [...]
> specyfike wieksza niz preg i albo sie do tego przyzwyczaimy wycinajac
> wlasna (malutka) dzialeczke, albo milk_nie_my ;) Zycie jest brutalne, a

Sprzeciw! Faceci plotkują, obgadują tak samo jak kobiety, tylko forma
tych wypowiedzi nie jest aż tak spektakularna.
--

Paulinka
pracująca od zawsze z facetami

5. Data: 2007-09-13 21:16:50

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Sep 2007 22:47:19 +0200, Paulinka napisał(a):

> Sprzeciw! Faceci plotkują, obgadują tak samo jak kobiety, tylko forma
> tych wypowiedzi nie jest aż tak spektakularna.

Ooooo wypraszam sobie
ja spektakularnie nie robie? :P

KRI z

6. Data: 2007-09-13 21:26:43

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps pisze:
> Ooooo wypraszam sobie
> ja spektakularnie nie robie? :P

Do Szanownego Pluty Ci trochę brakuje.
--

Paulinka
Nie podcinaj gałęzi na której siedzisz, chyba że chcą cię na niej powiesić.

7. Data: 2007-09-13 21:32:15

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Sep 2007 23:26:43 +0200, Paulinka napisał(a):

> Do Szanownego Pluty Ci trochę brakuj
Jestem mniej erystyczny w wyrazie?

Kri Z zaciekawiony

8. Data: 2007-09-13 21:36:02

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps pisze:

> Jestem mniej erystyczny w wyrazie?

Jesteś mniej upierdliwy, skupiasz się na faktach, Paweł za wytyczną
bierze szkołę rodzenia i wszelakie podręczniki.

9. Data: 2007-09-13 23:32:27

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Łaaał :)

wow- tak sie to pisze ;)

i.
ps a swoja droga to "Eureka" :D

10. Data: 2007-09-14 01:46:15

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:46e96e54$...@n...home.net.pl,
Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> napisał(a):
> Usenet to nie chat. Wszystko co tu paplacie, zostanie na
> wielu twardych dyskach na dziesięciolecia. Albo i dłużej.

Kurcze - poważnie? Cholercia, to przestaję pisać...

pozdrawiam Tatiana
--
Jedynie miłość nadaje sens życiu.
Dlatego im bardziej zdolni będziemy do miłości i dawania siebie innym,

Uszczęśliwienie kobiety nie jest trudne
Mam (maly) problem z Ptakiem
Re: co mam zrobić?
Re: co mam zrobić?