HACAP i ISO

1. Data: 2004-11-19 08:33:36

Temat: HACAP i ISO
Od: "Krzysiek Kwiatek" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

NIe wiem czy to odpowiednie forum, ale nie wiedzialem za bardzo gdzie to
przykleić, jeżeli nie te to przepraszam.

Może mi ktoś powiedzieć co "daje" certyfikat HACAP, a co ISO? - zaznacze że
kończe właśnie studia na bitechnologii, które daje możliwość audytu
wewnetrznego? a może oba?

Z góry bardzo dziękuje