HCV, Interferon - leczenie

następny post »
From: "Kali" <a...@d...open.net.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: HCV, Interferon - leczenie
Date: Sun, 20 Feb 2000 20:00:50 +0100

Szanowni Grupowicze.
Interesują mnie wszelkie informacje dotyczace leczenia zapalenia wątroby
typu C za pomocą interferonu wraz z rybowiryna. Szczegolnie interesuja mnie
"efekty uboczne" mogace wysapic podczas leczenia oraz przeciwskazania.Jezeli
znacie jakies miejsca w sieci (niestety tylko po polsku) dotyczace tego
tematu to jestem zainteresowany, formy drukowane (książki) tez moga byc..
Sprawa dotyczy mezczyzny w wieku ok. 50 lat. Choroba została zdiagnozowana 3
lata temu, od tego czasu nie nastapilo pogorszenie (wyniki badan na podobnym
poziomie (biopsja tez)).
Sprawa nie dotyczy osobiście mnie, ale jako osoba z dostępem do internetu
zostałem poproszony o zdobycie informacji. Nie jestem lekarzem i prosze o w
miare prosty jezyk.
Prosze o odpowiedzi na grupe lub priv.

Jeszcze raz prosze o pomoc
Dziekuje i pozdrawiam