HCV, Interferon - leczenie

1. Data: 2000-02-20 19:00:50

Temat: HCV, Interferon - leczenie
Od: "Kali" <a...@d...open.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze.
Interesują mnie wszelkie informacje dotyczace leczenia zapalenia wątroby
typu C za pomocą interferonu wraz z rybowiryna. Szczegolnie interesuja mnie
"efekty uboczne" mogace wysapic podczas leczenia oraz przeciwskazania.Jezeli
znacie jakies miejsca w sieci (niestety tylko po polsku) dotyczace tego
tematu to jestem zainteresowany, formy drukowane (książki) tez moga byc..
Sprawa dotyczy mezczyzny w wieku ok. 50 lat. Choroba została zdiagnozowana 3
lata temu, od tego czasu nie nastapilo pogorszenie (wyniki badan na podobnym
poziomie (biopsja tez)).
Sprawa nie dotyczy osobiście mnie, ale jako osoba z dostępem do internetu
zostałem poproszony o zdobycie informacji. Nie jestem lekarzem i prosze o w
miare prosty jezyk.
Prosze o odpowiedzi na grupe lub priv.

Jeszcze raz prosze o pomoc
Dziekuje i pozdrawiam

a...@f...open.net.pl

2. Data: 2000-02-21 12:52:13

Temat: Re: HCV, Interferon - leczenie
Od: m...@c...med.pl (Marek Wasilewski) szukaj wiadomości tego autora

In article <88pgni$11s$1@devnull.open.net.pl>, "Kali" <a...@d...open.net.pl>
wrote:
>Szanowni Grupowicze.
>Interesują mnie wszelkie informacje dotyczace leczenia zapalenia wątroby
>typu C za pomocą interferonu wraz z rybowiryna
Ciach
leczenie interferonem z ribawirynš jest dostępne w kilku miejscach w Polsce.
Nie byłoby proœciej zapytac lekarzy, którzy proponujš to leczenie?
Zapewniam, że nie leczymy kogo_tylko_można i że nie leczymy za_wszelkš_cenę.
PS
nie pisz na priwa- nie napiszę więcej

Marek Wasilewski
Wojewódzki Szpital ZakaŸny
Warszawa

Pomocy szukam materiałów na temat PEDAGOG W SZPITALU !!!
Poprawa wzroku
Wplyw pradu na miesnie
fistaszki
tlenek azotu