Wplyw pradu na miesnie

1. Data: 2000-02-20 16:48:00

Temat: Wplyw pradu na miesnie
Od: "marcinp" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
W telesklepie reklamuja jakies g... sluzace do wywolywania skurczow miesni
poprzez oddzialywanie na nie pradem. Podobno wtedy miesnie rosna az strach,
nie trzeba chodzic do silowni itp ;o))
Co Wy na to? Jaki jest naprawde wplyw impulsow pradu na ludzka tkanke?
MP

2. Data: 2000-02-20 20:22:13

Temat: Re: Wplyw pradu na miesnie
Od: "Patryk" <p...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez mam w zwiazku z tym pytanie czy miesnie sie od tego nie zagrzeja

moze jakas elektroliza plynow ???????????

3. Data: 2000-02-20 21:46:50

Od: d...@f...med.pl (=DobeX=) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
strach,
> nie trzeba chodzic do silowni itp ;o))
> Co Wy na to? Jaki jest naprawde wplyw impulsow pradu na ludzka tkanke?

To co zobaczyłeś nie jest groźne. Poprawia tężyznę fizyczną lecz nie
poprawia kondycji. Siłownia jednak bądź co bądź trochę wpływa na to, że się
męczymy i troszkę głębiej oddychamy zmuszając bezpośrednio nasz organizm do
wysiłku. Ten aparacik powoduje, że ćwiczymy bez ćwiczeń. Jego efektem jest
skurcz mięśni. możesz to samo robić sam, ale zapewne po paru minutach Ci się
znudzi.

Pozdrawiam
Dariusz =DobeX= Dobosz

mailto:d...@f...med.pl
http://www.dobex.w.pl

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

4. Data: 2000-02-21 15:12:57

Od: "marcinp" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>To co zobaczyłe? nie jest groĄne. Poprawia tężyznę fizyczn? lecz nie
>poprawia kondycji. Siłownia jednak b?dĄ co b?dĄ trochę wpływa na to, że się
męczymy i troszkę głębiej oddychamy zmuszaj?c bezpo?rednio nasz organizm do
wysiłku. Ten aparacik powoduje, że ćwiczymy bez ćwiczeń. Jego efektem jest
skurcz mię?ni. możesz to samo robić sam, ale zapewne po paru minutach Ci się
znudzi.

Ale chyba sam prad jest szkodliwy dla miesnia? A czy nie stwarza to jakiegos
zagrozenia dla organow wewnetrznych? O ile wiem, w miare bezpieczne jest
napiecie 24V. A jak z natezeniem?
Silownia jest na pewno zdrowsza :o))
Pozdrawiam
MP

5. Data: 2000-02-21 19:24:39

Od: d...@f...med.pl (=DobeX=) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakiegos
> zagrozenia dla organow wewnetrznych? O ile wiem, w miare bezpieczne jest

Nie napisałem, że siłownia nie jest zdrowsza. Wręcz przeciwnie. Pisałem
tylko, że te prądy nie są szkodliwe i są od dawna stosowane w rehabilitacji.
Do tego o czym piszesz zostały wprowadzone całkiem niedawno.

Pozdrawiam
Dariusz =DobeX= Dobosz

mailto:d...@f...med.pl
http://www.dobex.w.pl

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

6. Data: 2000-02-22 10:20:09

Od: "marcinp" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rehabilitacji.
>Do tego o czym piszesz zostały wprowadzone całkiem niedawno.

Slyszalem wlasnie, ze prad wykorzystywany jest o celow rehabilitacyjnych
(pomijam tutaj elektrowstrzasy i defibrylacje ;o))
Hm, a jakie parametry pradu sa nieszkodliwe dla czlowieka? Z tego co wiem,
napiecie 24V jest jeszcze bezpieczne. A jakie moze byc maksymalne natezenie
pradu? Kilka amperow to juz chyba za duzo ;o))
Pozdrawiam
MP

fistaszki
tlenek azotu