Poprawa wzroku

1. Data: 2000-02-20 16:49:38

Temat: Poprawa wzroku
Od: "Krzysztof Łucjan" <l...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Slyszalem iz jest w Polsce gdzies jakas klinika/szpital gdzie za ok
2000-3000zl mozna poddac sie operacji "szlifowania" { ??? } soczewki i
korekty wzroku. Czy ktos moze wie gdzie owa klinika sie znajduje i czy to
jest powazna informacja.

--
Pozdrawiam Krzysztof Łucjan
l...@p...fm

2. Data: 2000-02-21 02:24:48

Temat: Re: Poprawa wzroku
Od: Bleys <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof ?ucjan" wrote:

> [...]
> 2000-3000zl mozna poddac sie operacji "szlifowania" { ??? } soczewki i
> korekty wzroku. Czy ktos moze wie gdzie owa klinika sie znajduje i czy to

Chocby w klinice Gierkowej. Kazdy okulista powinien Ci odpowiedziec na
to pytanie. Co do ceny to nie wiem, ale obawiam sie, ze moze byc drozej
niz piszesz.

Bleys

3. Data: 2000-02-21 07:08:32

Od: "conan" <c...@i...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

NIE CHODZI O KLINIKE P. GIERKOWEJ - ONA NACINA ROGOWKE, ALE O FRANCUZOW,
KTORZY LECZA OCZY OPERUJAC SIATKOWKA - INF. TELEEXPRES.!

<88p66a$ig7$1@aquarius.webcorp.com.pl>...

4. Data: 2000-02-22 03:26:26

Od: Bleys <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

conan wrote:

> NIE CHODZI O KLINIKE P. GIERKOWEJ - ONA NACINA ROGOWKE, ALE O FRANCUZOW,
> KTORZY LECZA OCZY OPERUJAC SIATKOWKA - INF. TELEEXPRES.!

Czemu krzyczysz? Jesli wiesz co i jak,to napisz. Nie slyszalem, zeby
jacys francuzi operowali w Polsce. I nie znam metody leczenia
krotkowzrocznosci za pomoca operacji siatkowki. Jakas rewelacja. Moze
wiecej danych? Bo ja niestety nie ogladam teleexpresu.

Bleys

Wplyw pradu na miesnie
fistaszki
tlenek azotu