[HELP!] Jaki podręcznik do chirurgii??

1. Data: 2006-06-07 20:16:06

Temat: [HELP!] Jaki podręcznik do chirurgii??
Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Aaa... ratunku ;(
Na dniach czeka mnie egzamin z chirurgii. Udało mi się pożyczyć Fibaka z
'96 roku, ale to najgorsza lektura, jaką w życiu czytałam. Gorsza od
wygibasów Żeromskiego, a nawet od 'ekonomiki w służbie zdrowia'. I nie o
chirurgię samą w sobie chodzi, tylko o ten straszliwy podręcznik. Napisane
jest to językiem trochę jak dla upośledzonych umysłowo, a trochę jak
'historyczne pamiętniki profesora' ;/ Połowy ważnych rzeczy nie ma, za to
mało istotne z punktu widzenia egzaminu duperele powtórzone są po 3 razy
na jednej stronie, w kolejnych zdaniach. Aaaarghhhh!!!!!

Czy ktoś mi może podpowiedzieć jaki jeszcze jest podręcznik do chirurgii,
który by sie normalnie czytało i byłby w miarę bieżący? (Bo Góral u nas w
bibliotece jest z '87 roku...)

Zdesperowana
--
ika - umop apisdn

2. Data: 2006-06-08 13:33:21

Temat: Re: [HELP!] Jaki podręcznik do chirurgii??
Od: Sealett <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest nowa chirurgia Noszczyka - ale drogie to to...
Ale podobno bardzo dobrze napisana.
Może juz macie w bibliotece ;)

3. Data: 2006-06-08 17:55:07

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.06.06, około 15:33, Sealett bulgocze

> Jest nowa chirurgia Noszczyka - ale drogie to to...
> Ale podobno bardzo dobrze napisana.
> Może juz macie w bibliotece ;)

Mamy!! :D i co więcej są dostępne egzemplarze! Zaraz zamówię.
Dzięki :-)

--
ika - umop apisdn

dyskopatia - rehabilitacja