HELP kobiecie

1. Data: 2001-09-13 08:14:41

Temat: HELP kobiecie
Od: "borYs" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam panstwa, kuzynka panikuje juz drugi dzien wiec polecilem jej napisac z
czym ma problem i prosze Was serdecznie o slowo komentarza - dziekuje...

boria

pytanie: Kochany Panie Doktorze! Moje pytanie moze byc naiwne jednak nie
wiem jak inaczej moge to wytlumaczyc. Biore pigulki 10 miesiecy, codziennie
o tej samej godzinie, a wczoraj zauwazylam u siebie cos co wyglada jak sluz
owulacyjny. Dzis rano okazalo sie ze mam dosc obfite uplawy, biale i
nieprzezroczyste,raczej rzadkie, nie odczuwam zadnego pieczenia,jednak razem
z nimi wydobywa sie wlasnie ten sluz. Czy mozliwe jest ze mam
owulacje?Wzielam dzis szosta pigulke po zakonczonej miesiaczce.Po miesiaczce
nie mialam ani biegunki ani wymiotow ani nie zapomnialam tabletki.W
poprzednim cyklu mialam biegunke 1 dzien przy 17stej pigulce - dostalam
krwawienia na okolo 6 dni,nadal bralam pigulki do konca paczki. Potem
dostalam okres 3 wrzesnia,trwal dluzej niz zwykle. Po przerwie 7 dniowej
zaczelam nowe opakowanie. I wczoraj pojawil sie ten problem. Bardzo prosze o
odpowiedz czy pigulki nie dzialaja? Czy to moze byc owulacja? Czy mozna to
stwierdzic jakims testem? Prosze, niech mi Pan Doktor pomoze. Z serca
dziekuje! Iwona, b...@g...pl