HIV?

1. Data: 2000-09-10 20:12:17

Temat: HIV?
Od: "Waldi" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Dwa miesiace temu doszło do kontaktu seksualnego w wyniku ktorego mogłem się
zarazić wirusem
HIV.
Objawy chorobowe są typowege dla osoby zarażonej,dlatego postanowiłem
wykonać test krwii na
obeconść wirusa, wynik był ujemny, nie ukrywam że bardzo mnie to cieszy, ale
dowiedziałem sie
że HIV może nie byc wykryty we krwii az do 4 mc-y po zakazeniu.
Dowiadywałem sie po jakim czasie, w laboratorium w ktorym wykonywalem
badanie, moze wirus
byc wykryty i okazalo sie ze po 2 tygodniach.
Było to badanie antygenu HIV1/HIV2 a oznaczenie na wyniku badania to "HIV4"
Nie wiem co mysles, bo byc moze ze objawy chorobowe to czysty zbieg
okolicznosci, ale
sa typowe dla HIV-a.
Tzn ok 2 tygodnie po kontakcie, przeszedełem wyjatkowo ciężko grypę-no chyba
grypę.
Potworny bol gardla, ktory utrzymywał sie przez tydzien, pozniej zmniejszyl
sie i tak
pozostało do dzisiaj, fakt ze mam problemy z ropnymi migdalami i to moze byc
przyczyna bolu.
Następna sprawa ze podczas wspomnianej grypy pod pachami(wchodzace na
klatke piersiowa) pojawiło sie obustronne
przekrwienie skóry w ksztłcie pajeczyny bole w tym miejscu wystepuja do
dzisiaj.
W obecnym czasie odczuwam delikatne bole w okolicach watroby, a takze bole
stawów.
Bole stawów wydają sie mieć charakter reumatyczny i utrzymuja sie od ok 4
tygoni.
Mam pytnie czy to badanie ktore wykonalem moze byc podsatwa do pozostawienia
tej
sprawy i nie wykonywania innych badan?.
A jesli nie to jakie badanie wykonac aby wynik byl 100%- wo pewny.
Czy sa jakies inne objawy po tym okresie- czyli ok. 2 mc-y- na podstawie
ktorych mogłbym
stwierdzic obecnosc wirusa w organiźmie?

Pozdrawiam
Waldi
w...@2...pl

2. Data: 2000-09-11 13:46:09

Temat: Re: HIV?
Od: "Kasia Kralkowska" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Bardziej prawdopodobne jest to że złapałeś HBV ( powodujące zapalenie
wątroby)
niż HIV , bo opisane przez Ciebie objawy nie sugerują zakażenia HIV !!!
Kasia

3. Data: 2000-09-11 18:49:57

Od: "Waldi" <w...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ale czy bole stawów nie sa charakterystyczne dla HIV-a?
Poza tym dodam ze mam powiekszone węzły chłonne(te na szyi, ale to moze
wynik
chorych migdałów).
Co to jest HBV?
I czy jest to uleczalne?
Pozdrawiam
Waldi

4. Data: 2000-09-11 19:39:31

Od: "Kasia Kralkowska" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

HBV jest to wirus wywołujący wirusowe zapalenie wątroby typu B
Jeśli chodzi o wyleczalność to różnie to bywa ale warto jak najprędzej się
przebadać w tym kierunku
Prawdopodobieństwo zarażenia się HBV jest dużo większe niż HIV

Re: Immunologiczne-leki-PROS ZE!!!
HELP: wiezly chlonne
Koszty procedur ortopedycznych
Metoda Dennisona