HYDROCORTISONUM

1. Data: 2000-01-16 21:27:14

Temat: HYDROCORTISONUM
Od: "EdziaB" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesuje mnie jak długo można brać HYDROCORTISONUM.
Wiem, że tyle, ile każe pan doktor, ale podobno nie za długo, bo powoduje
różne objawy uboczne. Jeśli tak, to jakie.

2. Data: 2000-01-17 08:14:41

Temat: Re: HYDROCORTISONUM
Od: m...@c...med.pl (Marek Wasilewski) szukaj wiadomości tego autora

In article <SIqg4.30108$X3.597517@news.tpnet.pl>, "EdziaB" <e...@p...onet.pl>
wrote:
>Interesuje mnie jak długo można brać HYDROCORTISONUM.
>Wiem, że tyle, ile każe pan doktor, ale podobno nie za długo,
jak trzeba to do końca życia (bo od tego zależy życie)- przy niedoczynnoœci
kory nadnerczy czy (jak na razie) astmie (no dokładnie- inne leki z tej
grupy). O działania uboczne niech martwi się ten, kto zlecał leczenie
(powinien uprzedzić pacjenta, czego można sie spodziewać i na co zwracać
uwagę). Poza pierwszym wskazaniem hydrokortyzon jest stosowany raczej krótko
(inne leki z tej grupy majš nad nim przewagę).

Marek Wasilewski
Wojewódzki Szpital ZakaŸny
Warszawa

Wyweszyc partnera?