HYMN NA CZESC MAGDY BASSET

1. Data: 2001-02-21 22:19:42

Temat: HYMN NA CZESC MAGDY BASSET
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

magdo kochana
zrobilam ciasto z banana
i teraz jestem przez wszystkich kochana :)

a zeby nie mieli obiekcji
dolaczylam brownies do kolekcji

teraz wszyscy mnie kochaja
i dokladek wciaz zadaja :)))

Magdo - tak na powaznie, to uwazam, ze jestes rewelacyjna! twoje przepisy sa
takie z jednej strony latwe do zrobienia, a z drugiej, takie wyszukane, ze
naprawde mozna nimi znajomych zaskoczyc... nie zamierzasz otworzyc w wwie
jakies cukierni? jestem takim lasuchem, ze zapewnilabym ci krociowe
zyski:))) nie myslalas, zeby zrobic chociaz w internecie ksiazke kucharska
(po polsku)?....

--
Rena

PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-02-22 01:27:19

Temat: Re: HYMN NA CZESC MAGDY BASSET
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:

> [...]
> jakies cukierni? jestem takim lasuchem, ze zapewnilabym ci krociowe
> zyski:))) nie myslalas, zeby zrobic chociaz w internecie ksiazke kucharska

Serdeczne dzieki za pochwaly, postaram sie dalej wymyslac nowe, rownie
dobre ciasta. Dzis zaczynam cwiczyc ciasto marchewkowe.
Tlumacze teraz 60-stronnicowa ksiazke na polski, po angielsku jest ona
dostepna w formacie pdf. Napisz prywatnie, podam ci link.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-02-22 08:26:54

Od: "Magdalena Gierlotka" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Napisz prywatnie, podam ci link.

A nie mozesz podac tego linka na liscie?
Pozdrawiam
Magda - tez podziwiajaca Twoje umiejetnosci:)

1. Data: 2001-02-22 16:55:30

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Gierlotka wrote:

> A nie mozesz podac tego linka na liscie?
> Pozdrawiam
> Magda - tez podziwiajaca Twoje umiejetnosci:)

Moge - oto on:

ftp://ftp.west.net/pub/users/magda/YMCB.zip

MB

1. Data: 2001-02-23 07:15:26

Od: "Magdalena Gierlotka" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moge - oto on:
>
> ftp://ftp.west.net/pub/users/magda/YMCB.zip

dzieki:)))
Magda

1. Data: 2001-02-23 16:39:26

Temat: Odp: HYMN NA CZESC MAGDY BASSET
Od: "Tadeusz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brakuje Waćpanny na ogrodach.
Uszanowanie. Tadeusz

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...

1. Data: 2001-02-23 18:39:05

Temat: Re: Odp: HYMN NA CZESC MAGDY BASSET
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz wrote:

> Brakuje Waćpanny na ogrodach.
> Uszanowanie. Tadeusz

Ach, Tadeuszu, czytam, tylko sie nie odzywam. U mnie w ogrodzie deszcze
i deszcze, wiec ochoty nie ma na grzebanie sie w ziemi, ale juz kielkuja
mi rozne nowe rosliny, wiec sie ogromnie ciesze na moj 5 sezon w ogrodzie.
W miedzyczasie gotuje obiad dla znajomych dzis wieczorem, i kombinuje,
jak by tu wszystkich zadowolic. Jeden wegetarianin, jeden nie je ryb,
jeden bezmiesnych obiadow nie uznaje, i co ja tu mam robic? Chyba dwa
rozne dania.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-02-23 19:34:40

Temat: Odp: Odp: HYMN NA CZESC MAGDY BASSET
Od: "Tadeusz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jak by tu wszystkich zadowolic. Jeden wegetarianin, jeden nie je ryb,
> jeden bezmiesnych obiadow nie uznaje, i co ja tu mam robic? Chyba dwa

A może by tak coś z ikry. Boć to dla wegetarianina jajka. Ryba to nie jest. A
dla tego co nie uznaje obiadow bez miesa, zadac zagadke. "Czy wsrod
ludozercow istnieja wegetarianie?" I wtedy wszystko zalezy od odpowiedzi.
Uszanowanie Tadeusz

1. Data: 2001-02-23 20:41:34

Temat: Re: Re: HYMN NA CZESC MAGDY BASSET
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może by tak coś z ikry. Boć to dla wegetarianina jajka. Ryba to nie
jest.

niezupelnie kawior jest wegetarianski :(

caviar

the eggs, or roe, of sturgeon preserved with salt. It is prepared by
removing the egg masses from freshly caught fish and passing them carefully
through a fine-mesh screen to separate the eggs and remove any extraneous
bits of tissue and fat. At the same time, 4-6 percent salt is added to
preserve the eggs and bring out the flavour. In Iran, borax is used in
addition to salt. The better grades of caviar are classified malassol,
Russian for "lightly salted." Fresh caviar must be stored at between 32o and
45o F (0o and 7o C) or it deteriorates rapidly; for better storage it is
pasteurized. Most true caviar is produced in Russia and Iran, from fish
taken from the Caspian and Black seas.

Caviar is graded according to the size of the eggs and the manner of
processing. Grades are named for the types of sturgeon from which the eggs
are taken: beluga, the largest, is black or gray; the smaller osetrova
grayish, gray-green, or brown; sevruga, the smallest, is greenish black. The
rarest caviar, made from the golden eggs of the sterlet, was formerly
reserved for the table of the tsar; more recently it found its way to the
tables of Soviet dignitaries and that of the shah of Iran. Lesser grades of
caviar, made from broken or immature eggs, are more heavily salted and
compressed. This payusnaya caviar is preferred by some because of its more
intense flavour. The red roe of salmon and that of other fishes is sometimes
sold under the name caviar. The roes of whitefish and lumpfish are dyed
black with cuttlefish ink to resemble sturgeon eggs.

1. Data: 2001-02-24 21:57:12

Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Będe robił wszystko by banany można było zbierac w mym ogrodzie.
Pozostaje w szacunku
Jacek

to co z ta zupa musztardowa?
ciasto do pizzy