HYPERPROLAKTYNEMIA

1. Data: 2000-12-14 11:40:22

Temat: HYPERPROLAKTYNEMIA
Od: "Muchelek" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
ostatnio lekarz zlecił mi badania hormonalne. Wyniki pokazały,że poziom
prolaktyny oraz estradiolu jest kilkakrotnie powyżej normy. Po godzinie od
badania wartość PRL była jeszcze wyższa.
Zrobilam więc rtg czaszki (siodelko tureckie), badanie dna oka oraz pola
widzenia aby stwierdzic, czy nie ma guzu, gruczolaka na przysadce mózgowej
powodującego nadmierne wydzielanie hormonów. Wyniki nic nie
wykazały-wszystko w normie. Mam pytania:
- co moze powodować taką "nadprodukcję" prolaktyny i estradiolu (lekarz
twierdzi, ze nie ma to związku z przyjmowanym przeze mnie clostilbegytem)
- czy to może powodować trudności z zajsciem w ciążę (od wielu miesięcy)?
Dzięki.
Magda