Hafciarki ze Słupska?

1. Data: 2004-04-21 10:14:58

Temat: Hafciarki ze Słupska?
Od: "Alma en/of Maarten" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Są tutaj hafciarki z okolic Słupska? Mieskam w Głowczycach i tam mam kólko
hafciarskie, też są dzieci w naszej kólce. Zajmujemy zię haft kaszubski,
krzyżykowy i petit-point (gobelinowy). Uczymy się też Hardanger i różne inne
techniki.

Chcę poznać inne hafciarki z okolic, bo mam kontakt z projektantką z
Holandii, i ona czasami potrzebuje osoby, które mogą dla niej haftować
modele (głównie krzyżykowe na Aidzie lub lnie i gobelinowe, ścieg
namiotowy).

Sama jestem holenderką, mieszkam już od dawna w Polsce. Haftuję ok. 20 lat,
głównie krzyżykowy, ale też się nauczyłam haftować po kaszubsku, szkóla
słupska oczywiście...
Obecnie eksperimentuję z różnymi innymi technikami: Heirloom Christmas
sampler, można go podziwiać tu:
http://www.victoriasampler.com/Catalog/Vsamplers/p34
HeirloomChristmas.asp
Tłumaczyłam tekst na polski i haftuje go w czerwono-zielonym kolorystyce.

Pozdrawiam, Alma

1. Data: 2004-04-22 11:55:39

Temat: Re: Hafciarki ze Słupska?
Od: "wiki" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam, Alma
> Witam!!!muszą być tylko osoby z okolic Słupska?:((ja jestem ze śląska choć
obecnie mieszkam w Białymstoku,czasowo,haftuje min krzyżykiem na potrzeby
własne jak i do galerii w Warszawie,chętnie nawiąże kontakt,może akurat się
przydam:)pozdrawiam Wiki

Re: [szydełko] jak mądrze projektować serwetki?
[szydełko] bieznik
[szydelko] wow !!!
Poznań - spotkanie
Życzenia