Haft irlandzki

1. Data: 2003-11-28 11:32:28

Temat: Haft irlandzki
Od: "drzewko" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja w promocji.
Ja kupilam - fajna :)

http://www.kdc.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=139873&p_
frag=0&session=9d183773ac21c5c6

Pozdrowka
drzewko

1. Data: 2003-11-28 21:10:43

Temat: Re: Haft irlandzki
Od: "Jola B." <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Maja w promocji.
> Ja kupilam - fajna :)
>
> http://www.kdc.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=139873&p_
frag=0&session=9d183773ac21c5c6

Możesz mi drzewko napisać, co tam jest w środku?
Pozdrawiam,
Jola z Białegostoku

___________
[Jeśli chcesz do mnie napisać wyrzuć _USUN_TO_ z mojego adresu]

1. Data: 2003-11-28 22:10:34

Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie co prawda do drzewka, ale akurat sobie weszłam, więc sobie pozwolę...:)
po kolei - najpierw trochę o tym, co to jest haft irlandzki, potem opisy nici,
igieł, ram i innych potrzebnych do jego wykonania rzeczy, opis roślinnych
elementów charakterystycznych dla tego haftu, potem - bardzo czytelny według
mnie - instruktaż 13 ściegów (przytrzymujący, sznureczek przekłuwany, węzełki
na nitce, łańcuszek,węzełki pojedyncze, sznureczek zwykły i okręcany, ściegi
zadziergiwany,włoski, dwa atłaskowe, ścieg mountmellick i ósemki), sposoby
wykańczania frędzlami, a potem bardzo dokładnie sfotografowane czynności krok
po kroku łącznie z nawlekaniem igły :)) i kilka wzorów na koniec do
powiększenia, przerysowania. Moja mama nabyła ją dla siebie,przyniosła mi do
pooglądania, a po chwili powiedziała "no dobra, weź sobie..." :))

1. Data: 2003-12-01 08:49:42

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

___________
> [Jeśli chcesz do mnie napisać wyrzuć _USUN_TO_ z mojego adresu]

Od A do Z opisana technika, pare wzorow, mnie strasznie sie podoba ten rodzaj
haftu, jest taki delikatny, kwiatowy...

Wzory juz pozneij latwo robic, bo sa w stylu podobne.... A ksiazka daje
gruntowne podstawy do tego...
Mnie sie bardo podoba :)
No i ladnie wydana :)

Pozdrowka
drzewko

[OT] coś jeszcze znalazłam jakby ktoś chciał
Ksiazka "Swiateczne ozdoby z makaronu" - niedostepna w Merlinie
Robótki Szydełkowe - książka tanio do sprzedania
Zapraszam na moja strone(xxx)
xxx Sliczne kreskówkowe biedroneczki