Robótki Szydełkowe - książka tanio do sprzedania

1. Data: 2003-11-28 10:55:44

Temat: Robótki Szydełkowe - książka tanio do sprzedania
Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam, jakby kogoś interesowało książkę HEIDI FUCHS i MARII NATTER
"ROBÓTKI SZYDEŁKOWE", które już są niedostępne np. w merlinie, a ktoś
sprzedaje na allegro:

http://onet.allegro.pl/show_item.php?item=18179004

1. Data: 2003-11-28 10:59:30

Od: "Ania" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znalazłam, jakby kogoś interesowało książkę HEIDI FUCHS i MARII NATTER
> "ROBÓTKI SZYDEŁKOWE", które już są niedostępne np. w merlinie, a ktoś
> [...]

W Merlinie za 28, to nie duza różnica, tym bardziej jak ktos ma przesyłkę za
darmo..
A ktos ma tę książkę? Warto ją kupić? Chciała bym sie nauczyć robić na
szydełku i ciekawa jestem, czy jet tam ładnie wytłumaczone..Może poproszę
Mikołaja o nią..

Pozdrawiam,
Anna z Wawy

1. Data: 2003-11-28 11:13:14

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Merlinie za 28, to nie duza różnica, tym bardziej jak ktos ma przesyłkę
za
> darmo..
A masz moze linkk do niej w Merlinie ?

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-11-28 11:16:53

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Jasne:

http://tinylink.com/?0oyLzqOsrH

Powinno zadziałać.

1. Data: 2003-11-28 11:17:13

Od: "Ania" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A masz moze linkk do niej w Merlinie ?

http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.towar?of
erta=61542&zet=xeypwbpmn
hbiwmmunosjvfrrvlewyh&ret=wys37130587

1. Data: 2003-11-28 11:25:13

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> za
> A masz moze linkk do niej w Merlinie ?

Ostatnio (w zeszłym tygodniu) moje kumpele chciały zamówić w merlinie, ale
dostały odpowiedź, że już nie ma tej książki (u dostawców również).
W końcu zamówiły w www.lideria.com była po 27,50

A książka jest świetna :-)))
Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2003-12-01 13:19:28

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Ania wrote:
> A ktos ma tę książkę? Warto ją kupić? Chciała bym sie nauczyć robić na
> szydełku i ciekawa jestem, czy jet tam ładnie wytłumaczone..Może poproszę
> Mikołaja o nią..

Ja mam i jak dla takiego lamera jak ja jest super, ale wiadomo: sprawa
gustu.

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2003-12-01 15:41:52

Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"agpat" napisała:
> Ostatnio (w zeszłym tygodniu) moje kumpele chciały zamówić w merlinie, ale
> dostały odpowiedź, że już nie ma tej książki (u dostawców również).
> W końcu zamówiły w www.lideria.com była po 27,50

Otóż to - zamówiłam ją sobie na imieniny, a tu ofiarodawca dostał odpowiedź
z Merlina, że książka nie jest już dostępna. Co więcej - odpowiedź przysłali
dopiero tydzień później, a książka nadal nie jest oznaczona jako
niedostępna! Dzięki za nowego linka, będę tam szukać, bo już myślałam, że
tylko siąść i płakać z braku refleksu.

Pozdrawiam,
Connie (W-wa)

Zapraszam na moja strone(xxx)