"Hafty Polskie"- czasopismo

1. Data: 2004-02-14 18:05:55

Temat: "Hafty Polskie"- czasopismo
Od: "ws" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kochaneczki! Mam prośbę, może dziwną, ale pytam. proszę o recenzję tego
pisma, czy któraś je prenumeruje? gdzie je można dostać, czy jest popularne
wsród Was? jakies recenzje, skany? Aramis- dzięki z góry!!!!!

1. Data: 2004-02-14 18:34:02

Temat: Re: "Hafty Polskie"- czasopismo
Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
popularne
> wsród Was? jakies recenzje, skany? Aramis- dzięki z góry!!!!!

Ja kupuję w kiosku. Z dostaniem nie ma problemu. Wzorki podobają mi się.
Popełnilam 3 widoczki i jeden bukiet kwiatów. Z ogólnego efektu jestem
zadowolona (na tyle, że wiszą w przedpokoju na ścianie).
Pozdrawiam
Balbina

1. Data: 2004-02-14 19:01:48

Od: "Annach" <a...@A...pccom.info> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
popularne
> wsród Was? jakies recenzje, skany? Aramis- dzięki z góry!!!!!

Osobiście prenumeruję i lubię to pismo. Główny tytuł, a więc "Hafty Polskie"
zawiera w większości duże obrazy: pejzaże, martwe natury, adaptacje znanych
(i mniej znanych) malarzy itp., itd. Ponadto wydawane są jeszcze dwa tytuły:
"Hafty Polskie - Złota Kolekcja" (bardzo duże orazy, typu Ostatnia
wieczerza; średnio 3 wzory w numerze) oraz "Hafty Polskie - Igraszki z
Igłą" (małe wzorki i wzoreczki do różnorodnego wykorzystania). Pierwszy
tytuł ukazuje się raz na dwa m-ce, drugi i trzeci raz na kwartał. W sumie co
miesiąc jeden tytuł.
Oferują również sprzedaż wysyłkową, także przez internet.

Pozdrawiam i przesyłam moc uścisków (w końcu dziś są Walentynki)

--
Annach
GG#3201174

(xxx) Simple Heritage-wieloryb