Lanarte- postacie

1. Data: 2004-02-14 10:02:05

Temat: Lanarte- postacie
Od: "Misia" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wlasnie chcialam sie zabrac za haftowanie rowerzystek. Otwieram zipa, zabieram
sie za klejenie wzoru i okazuje sie, ze nie mam dwoch dolnych czesci:( Czy
ktoras z was dysponuje tym wzorem w calosci a do tego w niezlej jakosci, zeby
sie nie zlewaly linijki? Jesli tak to bede czekac z utesknieniem.
I druga sprawa.
Po dluzszej pracy nad kwiatkami, ptaszkami etc zabieram sie za postacie. Czy
macie jeszcze jakies Lanarte? Ja mam juz tylko dziweczyne czytajaca ksiazke,
pare na plazy i flamenco ale nie do konca do mnie przemawiaja. Jesli macie cos
innego to poprosze.
Pozdrawiam
Dozgonnie wdzieczna Misia

1. Data: 2004-02-14 12:01:42

Temat: Re: Lanarte- postacie
Od: "Kolbi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to jest to flamenco podaj numer jezeli znasz.Mam dziewczyne z psem w
ogrodzie numer 34479 strona 12 w nowym katalogu Lanarte.Prześle ci dolną
część rowerzystek.Co masz ciekawego z Lanarte lub Hobby Studio?Tematyka
różna

1. Data: 2004-02-14 13:41:26

Od: "Kolbi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czemu nie odbierasz mojego emaila z wzorami.Powracają one do mnie

1. Data: 2004-02-14 18:36:17

Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>
Jesli macie cos
> innego to poprosze.
> Pozdrawiam
> Dozgonnie wdzieczna Misia
Zobacz, tu sa wzory Lanarte z postaciami:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=32524
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=18123
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=30663&o
b=0
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=27445
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=23743
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=7728
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=30946
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=13004
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=13015

A wmoim albumie masz tylko fotki, ale jesli napiszesz, ktore chcesz,
przysle z przyjemnoscia
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=32702

Grazyna

[szydelko]linki