Halibut i inne ryby....

następny post »
From: "Robert" <r...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Halibut i inne ryby....
Date: Sun, 4 Mar 2007 12:12:55 +0100

Witajcie koleżanki i kledzy...
Proszę o pomoc...Jestem w trakcie dietki...nieważne jakiej...ważne jest to
że po jej zakończeniu chce zmienić swoje nawyki żywieniowe. Bardzo lubie
ryby...a w szczególności wędzonego halibuta. Ale wydaje mi sie że taki
ociekający tłuszczem (bo chyba to tłuszcz) jest nie za zdrowy...W archiwum
nie znalazłem odpowiedzi...a może doradzicie jakie gatunki ryb są zdrowe,
jak je przyrządzać i jak często można jeść...aby jeść zdrowo i dietetycznie?
Z gory dziekuje za pomoc
Pozdrawiam Was
Robert