Hartować czy chorować

1. Data: 2003-12-12 11:06:56

Temat: Hartować czy chorować
Od: "Droid" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.

Interesuje mnie temat "hartować czy chorować" czyli jak się hartować (przed
zimnem), żeby nie zachorować. Prosiłbym o parę linków (mogą być do stron
angielskojęzycznych), od których mogłbym zacząć.

--
Droid

2. Data: 2003-12-13 12:10:16

Temat: Re: Hartować czy chorować
Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Droid" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zimnem), żeby nie zachorować. Prosiłbym o parę linków (mogą być do stron
> angielskojęzycznych), od których mogłbym zacząć.

oczywiscie ze hartowac. Znajomy plywa w morzu zima i nie choruje. A jak
chorowac to nie brac antybiotykow bo to zaraza gorsza od samej choroby.

3. Data: 2003-12-13 12:19:25

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości

>A jak
> chorowac to nie brac antybiotykow bo to zaraza gorsza od samej choroby.

Proponuję trochę odpowiedzialności ze własne słowa...
Bywa, że antybiotyki są nadużywane, to prawda, ale jest cała gama schorzeń,
których wyleczenie uwarunowane jest antybiotykoterapią.
Chyba, że masz jakąś ciekawą alternatywę , np. dla leczenia bakteryjnego
zap. płuc czy posocznicy meningokokowej......
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

4. Data: 2003-12-13 17:05:21

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zimnem), żeby nie zachorować. Prosiłbym o parę linków (mogą być do stron
> angielskojęzycznych), od których mogłbym zacząć.

Proponuję na początek kupić sobie broszurkę "Hartować czy chorować" Tadeusza
Łobożewicza.

Pozdrawiam, andrzej

http://www.glowacki.art.pl

5. Data: 2003-12-14 01:19:58

Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chyba, że masz jakąś ciekawą alternatywę , np. dla leczenia bakteryjnego
> zap. płuc czy posocznicy meningokokowej......

ja myslalem raczej o katarze i grypie - to tak jak strzelanie do wrobli z
armaty swego czasu masowo naduzywane i chyba nadal przez wielu lekarzy. A ta
posocznica to wlasnie czesto poklosie tego naduzywania antybiotykow w
przeszlosci.

jakie zabiegi rehabilitacyjne
zwloknienie ogniskowe
Re: drożność jajowodów