Hawkinga bzdury o Wielkim Wybuchu.

171. Data: 2015-06-18 10:03:05

Temat: Re: Hawkinga bzdury o Wielkim Wybuchu.
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2015 o 13:47, Ikselka pisze:

> Twoja lodówka padnie przy pierwszych bobardowaniach,

Przy czym???

> a moje słoiki
> przetrzymają mi mięso z rok.

O fajnie, to niedługo zdechniesz na botulizm i będzie wreszcie spokój :)

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

172. Data: 2015-06-18 10:04:57

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2015 o 14:11, Chiron pisze:

> Czyli- Bóg prawdopodobnie istnieje. Możesz śmiało to tak przeredagować

Przeredaguję to tak:

Chiron to tępy chuj, który ma problemy z językiem polskim, logiką
zdaniową i rachunkiem prawdopodobieństwa.

173. Data: 2015-06-18 10:06:20

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2015 o 14:14, Chiron pisze:

> Ponieważ- jak na ciebie- dokonałes wielkiego postępu, pomogę ci troszkę
> to przeredagować, żeby miało sens.

[ciach bełkot]

Jak zwykle bredzisz.

174. Data: 2015-06-18 10:10:24

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2015 o 17:41, LeoTar pisze:

> Chyba nie masz na myśli Głównego Watykańczyka...?
> Ale w końcu jego poglądy też ewoluują.

Bo nie mają innego wyjścia.

Coraz mniej ludzi jest na tyle głupich, by akceptować stare religijne
dogmaty.

A on musi dbać o biznes...

175. Data: 2015-06-18 10:10:53

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
>
> Czyli nieomylny Bóg JHW pomylił się odradzając taką dietę Żydom?
Czyli z tego, że byc może utrzymując taką dietę byliby o wiele silniejsi
fizycznie- wysnuwasz całkiem nieuprawniony wniosek, że ta dieta jest lepsza.

--

Chiron

176. Data: 2015-06-18 10:12:22

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
>
> Wy Chiron i Ikselka może nie wiecie i nie rozumiecie, ale my wiemy :-)
Ba, wy towarzyszu wszystko wiecie lepiej. My z Iksełką to wiemy
:-)

> Mądrzej jest rozumieć w jakim kontekście te rady były
> pisane i dla jakiego typu ludzi o jakiej wiedzy były adresowane.
> I jak to sobie uświadomisz to wtedy być może zrozumiesz
> czemu służył zakaz gotowania mleka w niedomytym
> garnku w którym gotowano mięso albo zakaz niejedzenia
> owoców morza w ciepłych krajach bez zamrażarek.
To tylko jeden z argumentów, dla kogo to było. Nie przesądza, że jedyny

--

Chiron

177. Data: 2015-06-18 10:14:16

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

> Ryby, krewetki, ślimaki, kałamarnice czy ośmiornice - innymi słowy
> WSZYSTKIE OWOCE MORZA (może z wyjątkiem ostryg, omułków itp)
> oczyszcza się przed obróbką w kuchni usuwając ich przewody pokarmowe.
> Ta "żyłka" czarna biegnąca wzdłóż ciała krewetki to właśnie jej jelito.
> Krewetki się rozcina i tą "żyłkę" wyjmuje przed wrzuceniem krewetki
> na ruszt grilla. Faktem jest, że jedzenie ostryg jest ryzykowne i chodzi
> tu głównie o kwestię jedzenia ich na surowo, a więc pasożyty...

> Czyli domyślam się, że sam szynki i boczku nie jadasz?
To, że spacyfikowałeś forum wegetariańskie nie oznacza, że spacyfikowałeś
wegetarian. Nadal nie jem mięsa

> Wiemy dobrze że dieta bogada w surowe owoce morza jest skuteczna
> jeśli chodzi o zarażenie człowieka w przeróżne pasożyty... :-)
> Mój profesor od zoologii opowiadał jak to do zajęć laboratoryjnych
> z parazytologii zawsze prosił studentów azjatyckiego pochodzenia
> o próbki kału do oglądania pod mikroskopem bo u nich szansa
> znalezienia pasożytów była wyższa niż u innych ze względu na ich
> dietę bogata w shushimi :-)

Ano- jak rozumiesz, tak piszesz...Przykre to w sumie.

--

Chiron

178. Data: 2015-06-18 10:18:25

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

> Już Ci to tłumaczył - ale powtórzę i będę pisał bardzo powoli abyś
> zrozumiał:
> zdanie "prawdopodobnie nie będzie dziś padać" oznacza że dajesz większą
> szansę temu że będzie słońce i nie weźmiesz ze sobą parasola...
> I dokładnie w takim, jak najbardziej potocznym znaczeniu, należy to zdanie
> interpretować. I nie ma powodu abyś się tu popisywał swą mierną bardzo
> znajomością prawdopodobieństwa bo wszyscy wiedzą że brzydzisz się nauką.
Tak czy owak- "prawdopodobnie będzie dziś padać" nie wyklucza
"prawdopodobnie nie będzie dziś opadów", a wręcz go implikuje. I o to tu
chodzi.

> Czy jak Ci kucharz wymieni pomidor na liście warzyw a nie owoców
> to też będziesz go pouczał że w biologii pomidor jest owocem?
To ja się już nie dziwię, że jak idziesz do knajpki, to gdy kelner przyjmuje
od Ciebie zamówienie na szampana z owocami- przynosi spirytus z wodą sodową
oraz ogórki kiszone.
Pszemolu- pisząc coś- wystawiasz świadectwo o sobie. O tym, jakim jesteś-
że w imię dokopania mi podpiszesz się pod każdą brednią kogokolwiek, kto ma
inne zdanie, niż ja.

--

Chiron

179. Data: 2015-06-18 10:19:45

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2015 o 22:23, (c)RaSz pisze:

> Tak, tak, nie ma co się śmiać z różnych sekt religijnych, rzekomo niezwykle
> zabobonnych, posuwających się do tego, że odmawiają zgody na szczepienia
> ochronne. Gdy nadejdzie jakaś kolejna pandemia, i "światli lekarze" wyprodukują
> super-szczepionkę, która, po latach, okaże się... trucizną? Albo też wywoła
> bezpłodność? Przeżyją tylko amisze!

I znowu się kompromitujesz...

Pandemię to może wywołać właśnie ta moda na nieszczepienie. To po pierwsze.

Po drugie nie masz pojęcia, jak wyglądają próby przed wprowadzeniem na
rynek nowego produktu medycznego.

Po trzecie, Amisze mają potężne problemy genetyczne z uwagi na żałośnie
małą pulę genetyczną. O ile dzięki swojemu stylowi życia mają nieco
mniejsze ryzyko nowotworów, to jeden dobry wirus zmiótłby całą
populację, bo nie mają różnorodności.

180. Data: 2015-06-18 11:39:40

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Znowu coś pomyliłeś...

Akurat nie. Sprawdź archiwum. Jesteś serpentem. A tu masz dialog
dokumentujący, że jestes botem. I żadna normalna dziewczyna nie mogłaby z
Tobą wytrzymać- więc nie jesteś w związku. Ciekawostka dla innych: doskonały
przykład dyskusji EQ z IQ:
"
Fra napisała:
Zdumiony ma problemy zdrowotne. Bierze różne leki. Pisze różne rzeczy.
Następnego dnia może _żałować_ tego, że coś napisał bądź wyjawił, pod
wpływem presji czy, w Twoim odczuciu, niewinnego pytania. Zrozum, że
człowiek chory zwykłe pytanie może odebrać zupełnie inaczej niż Ty. Może w
danym momencie brakuje Mu asertywności bądź odwagi, by napisać Ci wprost: A
co Cię to obchodzi?
Odpowiedział na Twoje pytanie, bo tak w _danym_ momencie chciał zrobić. Nie
raz coś napisał, a później dziwił się, i żałował, że tak mógł napisać.
O pewne rzeczy się po prostu nie pyta, zwłaszcza jeśli w grę wchodzi np.
choroba. Jest to zachowanie nie na miejscu. Ale Ty tego nie zrozumiesz.
Kierowała Tobą zwykła ciekawość, więc nie zwalaj winy na zdumionego, że się
sam "obnażał". Do pewnego momentu sam, ale później to już Ty zacząłeś
wypytywać go o tak intymne szczegóły jak rodzaje leków.

Pszemol odpowiedział:
Zdumiony to ksywka w internecie.
Żadnych danych personalnych nie przetwarzaliśmy, więc spadówa!
"

Jesteś chamem skończonym. Serce masz gdzieś schowane, szczelnie otoczone -
zamknięte w czymś w rodzaju kasy pancernej. Poziom EQ to poziom debila.
Test, w którym chodzi o rozróżnienie czy jestes człowiekiem czy maszyną
(Test Turinga) zawiera dosyć podobne sytuacje-
a_Ty_odpowiedziałeś_jak_maszyna.

Jeśli bys chciał kiedyś zbliżyć się choć na trochę d obycia człowiekiem- to
bardzo dobrym sposobem, jaki zaleca wielu psychologów- to szukanie
drogowskazów. Takim drogowskazem jest osoba silnie empatyczna. Ty jej nie
rozpoznasz- ale mozesz się zwrócić do innych. Wielu Ci powie, że to jest np
Fra na tej grupie. I dalej już jest proste: jeśli chodzi o sferę emocji- po
prostu takiej osobie zaufaj. To może- powtarzam- MOŻE- cokolwiek w swoim
życiu emocjonalnym zmienisz. Oczywiście- poszukaj też podobnych ludzi w
realu. A potem- kup sobie kwiatki. Staraj się o nie, pielęgnuj. Jak po roku
będą pięknie kwitnąć- to- pomyśl, może warto kupić psa. Tylko dobrze się
zastanów- czy jesteś gotów. Jeśli po roku pies radośnie na Twój widok będzie
machał ogonem- to bardzo ostrożnie- zacznij myśleć o związku z kobietą.

--

Chiron

A może by tak referendum?
Nasze pieniądze