Hawkinga bzdury o Wielkim Wybuchu.

321. Data: 2015-06-20 14:59:15

Temat: Re: Hawkinga bzdury o Wielkim Wybuchu.
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2015 11:38, Chiron pisze:

> Zauważ, że temat idzie na pl.sci.psychologia.

w koncu sie dowiedzialem po co sa crossposty

--
gazebo

322. Data: 2015-06-20 15:00:59

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2015 10:42, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-06-20 09:11, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Socjopatą.
> Jak już.

moglem sie domyslec, ze psycholozki ci sie nie podobaja :)))

--
gazebo

323. Data: 2015-06-20 15:01:37

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@e...o> napisał w wiadomości

> w koncu sie dowiedzialem po co sa crossposty

Ano, człowiek się całe życie uczy- i bywa, że Pszemolem umiera

--

Chiron

324. Data: 2015-06-20 15:01:48

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2015 11:00, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-06-20 10:43, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Po to są.

ja bym naoisal, ze lubie :]

--
gazebo

325. Data: 2015-06-20 15:02:32

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2015 11:38, Chiron pisze:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Zapamiętam

a umiesz take trudne sztuke?

--
gazebo

326. Data: 2015-06-20 15:03:38

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2015 15:01, Chiron pisze:

> Użytkownik "gazebo" <g...@e...o> napisał w wiadomości

> Ano, człowiek się całe życie uczy- i bywa, że Pszemolem umiera

nie wnikam w twoje potrzeby

--
gazebo

327. Data: 2015-06-20 15:12:21

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-19 o 22:06, Chiron pisze:

> A co odróżnia maszynę od człowieka? przecież nie bagietki, prawda?

Między innymi bagietki. Tak właśnie myślę, taki mam test.

Ewa

328. Data: 2015-06-20 15:13:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-20 o 03:55, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Daj spokój, Ewa... niektórzy preferują argumenty personalne.
> A potem się dziwią że nie rozpisuję sie publicznie o rodzinie...

Myślę, że wielu z tego powodu właśnie się nie rozpisuje.

Ewa

329. Data: 2015-06-20 15:15:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-20 o 09:16, Chiron pisze:

> Następna nienormalna. Przypjąć komuś łatkę- niech zużywa swoją energię
> na jej zdzieranie. Spadaj!

A dlaczego tak Ci zależy na jej zdarciu? Lepiej idź pobiegać.

Ewa

330. Data: 2015-06-20 15:18:14

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> ja bym naoisal, ze lubie :]