Heksakosjoihekse-kontaheksafobia.

1. Data: 2011-01-06 22:21:02

Temat: Heksakosjoihekse-kontaheksafobia.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W temacie grupy, żeby nie było :-)
http://supermozg.gazeta.pl/supermozg/1,97454,8907605
,Nieprawdopodobne_zaburzenia_psychiczne,,ga.html

2. Data: 2011-01-08 08:54:11

Temat: Re: Heksakosjoihekse-kontaheksafobia.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

czwartek, 6 stycznia 2011 23:21. carbon entity 'Ikselka' <i...@g...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> W temacie grupy, żeby nie było :-)

http://supermozg.gazeta.pl/supermozg/1,97454,8907605
,Nieprawdopodobne_zaburzenia_psychiczne,,ga.html

Co do koro, top się nie spotkałem...

Co do Heksa...cośtamcośtam...fobii, to na pl.soc.religia pisuje sporo ludzi
cierpiących na tę przypadłość ;p

3. Data: 2011-01-08 09:28:47

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-08 09:54, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
>>
> http://supermozg.gazeta.pl/supermozg/1,97454,8907605
,Nieprawdopodobne_zaburzenia_psychiczne,,ga.html

Nic prostszego, jak napisać 666-fobii, ponieważ
"heksakosioiheksekontaheksa" znaczy właśnie 666 (w grece). :)

>, to na pl.soc.religia pisuje sporo ludzi
> cierpiących na tę przypadłość ;p

;)

Ewa

4. Data: 2011-01-08 10:30:27

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 8 stycznia 2011 10:28. carbon entity 'medea' <x...@p...fm>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Nic prostszego, jak napisać 666-fobii, ponieważ
> "heksakosioiheksekontaheksa" znaczy właśnie 666 (w grece). :)

Doskonale wiem, ale samo słowo to niezły łamaniec.
Dla efektu humorystycznego było...

> Ewa

Pzdr,
Jakub