Helicobacter

1. Data: 2001-09-12 15:36:40

Temat: Helicobacter
Od: Polo <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Moje pytanie brzmi : jakie testy nalezy wykonac aby sprawdzic czy jestem
radosnym posiadaczem Helicobacter pylori .

Dziekuje i pozdrawiam.

POLO

2. Data: 2001-09-13 06:57:27

Temat: Re: Helicobacter
Od: "Moni" <m...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

test mozesz kupic w aptece za ok 30 zl.
M.

3. Data: 2001-09-13 08:00:27

Od: "Dwach" <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

najbardziej wiarygodny wydaje sie byc test ureanowy - ale tu trzeba zrobic
gastroskopie i pobrac wycinek
nie boli ale jest nieprzyjemne

d.

4. Data: 2001-09-13 09:52:24

Od: "Robert Slisz \(Siwy\)" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>Moje pytanie brzmi : jakie testy nalezy wykonac aby sprawdzic czy jestem
>radosnym posiadaczem Helicobacter pylori .

A po co? ;-)
Większość z nas jest lub będzie posiadaczem H. pylori.
A co do testów to powinny być dostępne w aptece bez recepty.
Pozdrawiam.

--
Robert Ślisz (Siwy)
s...@p...onet.pl s...@p...clinika.pl

5. Data: 2001-09-14 13:43:31

Od: "Dwach" <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale u niektorych te bakterie po prostu sobie sa i zyja w organizmie a u
niektorych wywoluja ostre stany zapalne przewodu pokarmowegi i trzeba to
leczyc kuracja tzw. 3 antyboitykow
dlatego przed leczeniem trzeba sprawdzic czy to helicobater pylori

d.

6. Data: 2001-09-15 10:34:55

Od: Joanna Nowak <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Polo wrote:

> Czesc
>
> Moje pytanie brzmi : jakie testy nalezy wykonac aby sprawdzic czy jestem
> radosnym posiadaczem Helicobacter pylori .

Moj maz sie wiecznie boryka z tym bakcylem i wrzodami. Po wyleczeniu
wrzodow ma przykaz co pol roku robic test wydechowy (albo oddechowy nie
pamietam), w kazdym razie dmucha sie do jakiegos woreczka, pozniej z
tego choduja bakterie jesli sa oczywiscie. Ponoc to bardzo wiarygodne
badanie. Gastroskopie sie robi w drugim rzucie, jak sie okaze, ze masz
te bakcyle. Stwierdza ona czy jestes posiadaczem wrzodow czy jeszcze
nie.

JN
Krakow

Prosimy o POMOC!