Hemoroidy- pilne

1. Data: 2004-03-04 16:59:51

Temat: Hemoroidy- pilne
Od: "Nemi" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jeden z czlonkow mojej rodziny cierpi na ta dosc wstydliwa
doleglosc:(( w zwiazku z ktora mam pytanie. Znacie jakies dobre srodki
farmakologiczne ktore lagodza bol lub tez powoduje zaleczenie. Prosze o w
maire szybka podpowiedz i z gory dziekuje,

Nemi

2. Data: 2004-03-04 18:21:01

Temat: Re: Hemoroidy- pilne
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> farmakologiczne ktore lagodza bol lub tez powoduje zaleczenie. Prosze o w
> maire szybka podpowiedz i z gory dziekuje,

np . procto glivenol(nie wiem czy dobrze pisze)
i kupe innych których zakupić pomoże mgr w aptece

pozdr Magda

3. Data: 2004-03-06 06:20:10

Od: "K2" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nemi wrote:
> [...]
> doleglosc:(( w zwiazku z ktora mam pytanie. Znacie jakies dobre
> srodki farmakologiczne ktore lagodza bol lub tez powoduje zaleczenie.

Czy hemoroidy mozna zaleczyc ?
Czy tylko zlagodzic bol ?
Czy ta choroba moze ustapic sama w skutek modyfikacji diety, trybu zycia
itp...?

--
Całuski Ola
k2

4. Data: 2004-03-06 18:16:40

Od: "Ezan" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję nasiadówkę z kory dębu. Jeśli sprawa jest mocno zaawansowana -
detralex (tabletki) i koniecznie do lekarza. Maści i czopki działają tylko
doraźne.
Pozdrawiam i współczuję

Oczytanie wynikow
THROMBOREDUCTIN - gdzie ulotka w j.polskim
Dzialanie leku na cyste
zapytuję o oczy - trochę długie
prośba o pilne przetłumaczenie