Henna do włosów...

1. Data: 2006-02-06 09:49:17

Temat: Henna do włosów...
Od: Mixer <m...@p...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak długo zalecacie trzymać hennę na włosach by uzyskać ładny kolor???
dodam że mam włosy ciemnobrązowe...

Mixer

Mam starą pomarszczoną twarz i straszę dygotem rąk...

1. Data: 2006-02-06 13:11:21

Temat: Re: Henna do włosów...
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mixer wrote:

> Jak długo zalecacie trzymać hennę na włosach by uzyskać ładny kolor???
> dodam że mam włosy ciemnobrązowe...

A jaki kolor chcesz mieć? Jasne nie wyjdą, ciemne też nie od razu.
Po pierwszym farbowaniu możesz nawet nie zauważyć różnicy.
Ja trzymam 3-4 godziny.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

talika odżywka do brwi
depilacja twarzy
[gdzie] w okolicy blizszej i dalszej Wroclawia ośrodek SPA
Quelle
Torebki Prada - oryginaly ?