Herbalife

1. Data: 2002-01-08 19:14:47

Temat: Herbalife
Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj wypowiedziałam się na temat diety herbalife i nie pojmuję jak można
powiedzieć, że to nie działa /jak to zrobiła Malutka/. Mam wielu klientów i
wszyscy są zadowoleni z efektów, ja sama również jestem przykładem. Malutka
chyba nie doczytała że tą dietę można stosować także na przytycie, widocznie
żle jadła. Dorota.

2. Data: 2002-01-31 22:18:47

Temat: Re: Herbalife
Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota" <d...@w...pl> skribis:

> Malutka
>chyba nie doczytała że tą dietę można stosować także na przytycie, widocznie
>żle jadła. Dorota.

czy sie utyje, czy sie schudnie, oznacza to ze herbalife dziala ? Super.
teraz nikt nie pdwazy dzialania. nawet jak nic sie nie stanie mozna
powiedziec "zle jadla"

Pozdrawiam, Leh.
--
- I didn't know you can fly a plane ?
- Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

Jakie ćwiczenia?
skąd tyle otyłości w narodzie?
Info potrzebne
dietetyk poszukiwany :-)