"Hierba mate"

1. Data: 2004-09-07 13:59:32

Temat: Re: "Hierba mate"
Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości
news:chi88b$mbq$1@news.onet.pl...

> Podejrzewam, że się rozczarujesz. Smak ma dosyć wredny dla
> nieprzyzwyczajonego podniebienia.

Pierwsze 45 razy smakuje jak zaparzona zawartość popielniczki :)

Potem się można przyzwyczaić, a potem się lubi.

Margola

1. Data: 2004-09-07 14:05:38

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola Sularczyk wrote:

> Pierwsze 45 razy smakuje jak zaparzona zawartość popielniczki :)
>
> Potem się można przyzwyczaić, a potem się lubi.

co wy macie z tymi kubkami smakowymi, mate jest pyszna i smakuje od
pierwszego razu (przynajmniej mi)
a na marginesie - gdybym za pierwszym razem poczul sie jak po wypiciu
zaparzonej zawartosci popielniczki to juz kolejnych 44 razy bym nie
probowal

wiku

1. Data: 2004-09-07 14:37:46

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> a na marginesie - gdybym za pierwszym razem poczul sie jak po wypiciu
> zaparzonej zawartosci popielniczki to juz kolejnych 44 razy bym nie

Nie wiem, jak moje kubki smakowe, ale umysł uwierzył w zdrowotne wartości,a
nie jest tajemnicą, ze to, co sprawia przyjemność jest albo niezdrowe, albo
niemoralne, a więc zdrowy napój smaczny być nie może ;)

Margola

1. Data: 2004-09-07 18:19:21

Od: "juras" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> napisał w
wiadomości news:chkhbi$mph$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
albo
> niemoralne, a więc zdrowy napój smaczny być nie może ;)

Jest bardzo smaczna i im wiecej "zalewam" Yerba Mate ,tym lepsza ,sam
Maklowicz mowil ze pierwsze "pedzenie" , tfu ,ciagle o jednym tylko czlek
mysli , powinien gospodarz wypic .Rzeczywiscie ten pierwszy "rzut " gorzki
, mozna do 6 razy ten sam kubeczek zalac i jest naprawde ok .Czlek jestem
przyzwyczajony do roznych wynalazkow , nawet herba z prondem jest pyszna jak
ja spirytusem zalewam -:))) Sama yerba mate dostalem u siebie w sklepie z
ziolami ,specjalny kubek juz zamowilem w sklepie w stolicy , polecam .

Pozdrawiam
juras

1. Data: 2004-09-07 21:42:41

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Meg" <m...@g...pl> wrote in message

> yerba mate - między innymi Herbapol

Z tego co ja się orientuję to tylko yervita.home.pl sprzedaje mate po
35 zł za kg. (można kupić nieco taniej w siedzibie firmy w Warszawie)
Nie jest to
najlepszy gatunek (la Oracion) ale zawsze. Poza tym powstał niedawno
sklep www.yerbamate.pl ceny są trochę wyższe, ale za to większy wybór.
Herbapolu widziałem tylko w torebkach - taka mate jest z reguły
kiepska, no i co to za picie bez bombilli?

1. Data: 2004-09-26 08:26:00

Od: "aga" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "juras" <j...@m...ru> napisał w wiadomości

> Uzytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisal w wiadomosci
> >

> Kupilem sypka ,tylko cos mi nie odpowiada ta poczta ,miala byc odpowiedz
> mailowa , moze na urlopie
> i smakiem sie obejde i dalej zostanie herba z prondem -:))
> Pozdrawiam
> juras

Podaj adres - ja juz zamawialem gdzies na necie z pol roku temu i cisza -
moze ten sam?

--
pzdr smoq (goscinnie)

1. Data: 2004-09-26 08:30:19

Od: "aga" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jestem pewny czy dobrze napisalem ,ale wlasnie teraz w TV-2 "leci "
> program pana Maklowicza o Urugwaju i on wlasnie zachwale ten napoj .Mam
> pytanie ,czy ktos widzial w sprzedazy te herbate .
> pozdrawiam
> juras

W swojej ksiazce "Gringo wsrod Indian Amazonki" (albo jakos tak - nie wiem
gdzie jest aby sprawdzic) W.Cejrowski pisze o mate - ze jesli raz ktos
sprobuje ten juz herbaty sie nie napije. Podobno w stanach to napoj juz
kultowy.

--
pzdr smoq (goscinnie)

1. Data: 2004-09-26 09:41:22

Od: "Przemodar" <p...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga" <a...@b...pl> wspomniała niedokładnie:

> W swojej ksiazce "Gringo wsrod Indian Amazonki" [...]
> W.Cejrowski pisze o mate - ze jesli raz ktos sprobuje ten
> juz herbaty sie nie napije...

Książka nosi tytuł "Gringo wśród dzikich plemion". Wydało to Pelplińskie
Wydawnictwo "Bernardinum" w 2003 r. Książka jest fantastyczna i obfituje w
różne indiańskie "smakołyki" wraz z odpowiednimi zdjęciami ;-)
Polecam zajrzenie pod poniższy link: http://www.ccc.art.pl/. To strona
Wojciecha Cejrowskiego, na której jest odpowiedni link do "Yerba mate" z
opisem indiańskiego sposobu picia i przyrządzania tego napoju.
Tutaj: http://www.yervita.home.pl/ jest sklep oferujący wysyłkowo yerba
oraz oprzyrządowanie do tego.

"Powiedziałem i ukoiłem sumienie"

Termometr "wewnatrz-piecykowy"
Małe pomidorki - co z nich zrobić do słoików?
Trochę OT - polska wędlina w Anglii
przyprawy do zapiekanych warzyw
Lodowka i kuchenka.